Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dames opgepast: Siliconen implantaten kunnen MS veroorzaken

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
slomnoel

Dames opgepast: Siliconen implantaten kunnen MS veroorzaken

Bericht door slomnoel »

Zojuist bij Eenvandaag... Volgens een arts (immunoloog) kunnen lekkende borst implantaten MS (en andere ziektes) veroorzaken. (MS werd met name genoemd)

Nu vraag ik me af: De neurologen weten niet wat de oorzaak van MS is, maar deze arts weet wel dat siliconen MS kunnen veroorzaken!! Volgens mij zijn ze nu helemaal gek geworden.

En nee, ik heb er geen :p
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Ik ook niet gelukkig :p
Billy

Bericht door Billy »

Kan ze dus wel nemen met een gerust hart :D
easyjet

Bericht door easyjet »

enorm knap van die arts inderdaad !

:D

wat een debiele uitzending zeg..
lean

Bericht door lean »

ik heb er ook geen en al zou ik niet veel hebben zou ik ze nog niet willen
denk ik heb t er niks op .dat zie je nu wel weer wat ze voor een troep bij vrouwen ze erin duwen
Lida

Bericht door Lida »

Ja we kunnen daar wel om lachen maar ik vind het nogal een uitspraak!
Waar haalt hij deze wijsheid vandaan? Wat zullen de medici die al jaren bezig zijn om de oorzaak van MS te achterhalen hier wel niet van vinden?

En niet minder belangrijk is dat hij vrouwen met lekkende borstinplantaten bang maakt met dit soort uitspraken.

Wat mij betreft moet deze meneer op het matje geroepen worden.
Dergelijke onzin verkopen moet bestraft worden!
gerda L

Bericht door gerda L »

pfffff heb er geen, maar helaas wel ms
dus ra ra

en je zal er maar mee zitten , heb je een hoop geld uitgegeven en dan krijg je allerlei nare ziekte verschijnselen
eruit halen word vergoed en dan.....? dan zit je met een paar lege theezakjes en een lege portemonnee
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik hoorde dat verhaal ook en ik begreep dat deze mevrouw implantaten heeft en ook MS heeft gekregen.
Ik zie geen enkel verband tussen deze twee zaken persoonlijk maar wie ben ik.
lean

Bericht door lean »

ik zie het verband dus ook echt niet:cool:
vonne35

Bericht door vonne35 »

Ik zie het verband ook niet. Ik heb geen tietvulling maar wel ms.

En sinds wanneer weet een plastisch chirurg waar ms vandaan komt?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp