Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

medische verklaring

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
r_de_ruiter

medische verklaring

Bericht door r_de_ruiter »

wie weet hoe je aan een medische ve=rklaring komt,via de huisarts of behandelend neuroloog?
binnenkort ga ik ergens met me zus weg,dit krijg ik nog voor me verjaardag,dus wat het is blijft een verrassing,ik weet dus niet wat het is....verrassing....wie kan mij helpen hoe ik dit regelen?
wie heeft ervaring mee?
alvast bedankt.
Knillis

Bericht door Knillis »

Waar het je een medische verklaring voor nodig? Bepaalde medicatie?
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik kom op vrij veel plekken en plaatsen maar een medische verklaring nodig hebben? Leg maar uit wat je bedoelt a.u.b.
Dango

Bericht door Dango »

Via MS-verpleegkundige of behandelend Neuroloog kan je een verklaring krijgen , hiermee kan je in pretparken maar ook andere openbare gelegenheden via invalide ingangen of rolstoel met begeleiders samen de dag door brengen.

B.v. in Disneyland kan je een greencard krijgen op vertoon van de verklaring.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

1207

Bericht door 1207 »

In Belgie is een papiertje vd arts vaak onvoldoende
officieel papier, waar 66% op staat, uw gehandicaptenparkeertkaart of european disabilitycard worden wel aanvaard

of gewoon de rolstoel, sinds ik daarin rondrijd vragen ze geen papieren meer :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp