Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Overstappen naar Jeroen Bosch of Overpelt (Belgie) > graag ervaringen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Het lastige is dat je ervaringen en je wensen heel persoonlijk zijn.
Ik ben zelf heel tevreden met mijn neuroloog (niet bij jou in de buurt), maar een kennis van mij is niet tevreden over dezelfde neuroloog.
Het is maar net wat je zoekt in een arts en of je er een goed gevoel bij hebt.

De één vind het prettig om duidelijk advies te krijgen, de ander wil het liever zelf uitzoeken en bepalen.
De één vind het prettig als het contact zakelijk is, de ander wil liever een wat persoonlijker contact.
De één vind het prettig als een arts zijn patiënten super serieus neemt, de ander houdt meer van een "hup, schouders er onder en door"-type.

En dan is er ook het persoonlijke gevoel. Heb je het gevoel dat hij je begrijpt, dat je op één lijn zit. Heb je het gevoel dat je hem kunt vertrouwen. Dat zijn dingen die voor iedereen anders zijn.

Maar ik snap je vraag, want er zijn altijd artsen die bij de meeste mensen goed bevallen, of juist niet.
Heb je al eens op zorgkaart Nederland gekeken? Soms kun je, door het lezen van de recensies, al wel een indruk krijgen van iemand.
zonneke

Bericht door zonneke »

Ja, ik kom in Overpelt en ben daar heel blij mee. Alle tijd voor je en heel deskundig! Vragen naar dokter Popescu, een schat van een vrouw! Aan te raden!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Hier in Zeeuws-Vlanderen worden Veel Mensen door gestuurd naar België zoals Gent, Brugge,Antwerpen.
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Mijn aangetrouwde nicht is voor haar MS onder behandeling in het Jeroen Bosch en is daar heel erg tevreden over, evenals mijn vriendin die er ook al jaren onder behandeling is daar en daar ook erg over te spreken is.
Veerke

Re: Overstappen naar Jeroen Bosch of Overpelt (Belgie) > graag ervaringen

Bericht door Veerke »

Hoi,

Ik ben in Overpelt in behandeling en de neuroloog wilde me behandelen met mitoxantrone zonder dat ik ervan op de hoogte was.
Helemaal niet tevreden. Ben daar behandeld als een proefkonijn.
D-Cheryl

Re: Overstappen naar Jeroen Bosch of Overpelt (Belgie) > graag ervaringen

Bericht door D-Cheryl »

Hoi [mention]Veerke[/mention] ,

Oei, zo ineens? Dat is geen paracetamolletje.
En je had nog geen andere medicatie gehad? Heb je wel een diagnose?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp