Botox in kuitspieren

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
marbardan

Botox in kuitspieren

Bericht door marbardan »

Hoi, heeft iemand hier ervaring met botox in beide kuitspieren?

Ik ben heel erg benieuwd hoe het lopen daarna gaat. Ik hoor het graag.
noira

Re: Botox in kuitspieren

Bericht door noira »

Mag ik eens vragen wat voor klachten je hebt in je kuiten .

Mijn kuit van mijn rechterbeen is zeer gevoelig. Kan de pijn moeilijk uitleggen. Zit een beetje tussen spierpijn en zenuwpijn in. S nachts veel meer last van dan overdag.

Hoe dan ook, ik heb geen ervaring met botox.
marbardan

Bericht door marbardan »

Ik heb enorm last van heel veel spanning in de kuitmusculatuur, dus is de vraag of er nog iets mogelijk is om de spanning te laten verminderen en dat zou met botox kunnen. Ook krijg ik binnenkort de hip flexion assist device (hfad) aangemeten.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

marbardan schreef: 01 jul 2020, 19:23 Ik heb enorm last van heel veel spanning in de kuitmusculatuur, dus is de vraag of er nog iets mogelijk is om de spanning te laten verminderen en dat zou met botox kunnen.
Is de optie 'shockwave therapie' ook met je besproken? In veel gevallen geeft dat hetzelfde effect, maar het is minder ingrijpend.
deeske

Bericht door deeske »

Ik mag laatst september voor botox beide benen helaas heb vernomen dat het pas na 24 uur wat begint te merken van de botox en na 5 dagen tot 2 weken pas echt optimaal werkt...
ik heb ook iemand die met me mee gaat want weet niet precies hoe ik op de prikjes reageer vloeistof qua druk en spuitplekken...

ben ook benieuw wat het precies voor me doet en hoelang dat het werkt kan 3 maanden tot 9 maanden zijn geloof ik
[IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/537/cg5Bnj.png[/IMG]

Knuffels zijn ideaal om cadeau te geven, Ze passen altijd !?!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp