Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Urine

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Anniek30

Urine

Bericht door Anniek30 »

Heb nu al een paar keer gehad dat mijn urine zomaar wegloopt zonder aandrang te moeten plassen.. Is dit een symptoom wat voor komt bij ms?
Nessa

Re: Urine

Bericht door Nessa »

Wat vervelend!

Blaasproblemen komen vaker voor bij MS. En er zijn ook zeker mogelijkheden om dit aan te pakken.
Ik zou morgen even contact opnemen met je neuroloog/ MS-verpleegkundige.

Bij dit soort klachten is het goed om de uroloog te laten meekijken, eventueel de continentieverpleegkundige en/of een bekkenfysio. Via de neuroloog kun je het snelste terecht bij de uroloog.
Anniek30

Re: Urine

Bericht door Anniek30 »

Dank je wel voor je reactie..ja het is zeker vervelend.. Gelukkig was ik wel thuis dsat scheelt een boel
1207

Re: Urine

Bericht door 1207 »

Anniek30 schreef: 05 apr 2021, 15:25 Heb nu al een paar keer gehad dat mijn urine zomaar wegloopt zonder aandrang te moeten plassen.. Is dit een symptoom wat voor komt bij ms?
https://continentie-stichting.nl/incont ... ndoeningen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp