Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgboek MS

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Fijn dat je het hier meldt!! Ik heb het boek ook meteen aangevraagd, dank je wel! :)
Ekster

Bericht door Ekster »

Ik heb het bij de apotheek gekocht. Een paar keer doorgebladerd en stukjes gelezen, maar vond het allemaal zo deprimerend dat het boek nu al 10 jaar in de kast ligt.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Ekster;876904]Ik heb het bij de apotheek gekocht. Een paar keer doorgebladerd en stukjes gelezen, maar vond het allemaal zo deprimerend dat het boek nu al 10 jaar in de kast ligt.[/QUOTE]

Hier ook. Destijds direct na de diagnose het boek gelezen, en daar werd ik ook niet bepaald vrolijk van. Het ligt nu ook al al die jaren ergens in een doos...

Moet zeggen dat het wel verhelderend was. Maar ik ben dan een mens wat graag wil weten wat ik [I]kán [/I]verwachten, houd niet van verrassingen. Gelukkig ben ik ook iemand die dan wel zo nuchter is om te bedenken dat wat allemaal kan niet gegarandeerd ook op mijn pad [I]zal [/I]komen.
Ben meer een typje van "Ik zie het wel als het zo ver is, geen nut om me zorgen te maken over de toekomst want ik heb er toch geen invloed op".

Maar zeker voor de mensen die snel van slag raken of angstig worden over de toekomst, zou ik zeker het laatste deel (waar ook voor wordt gewaarschuwd) voorlopig niet lezen.
Echt alleen als je ook werkelijk in dat stadium komt. Want als je een beetje gevoelig bent voor schrikbeelden, kan je daar behoorlijk door van de leg raken. :bang:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp