Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Schup

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Job

Re: Schup

Bericht door Job »

@ Nessa, Marina en Steenbokje 76, dank je wel voor jullie positieve woorden. Dat doet veel goed.

Ik heb inmiddels 2x met de psycholoog gesproken. Dat is erg fijn en er is gelukkig een klik.
Ik zie nog steeds erg op tegen de ocrevus infusen maar sta wel achter mijn besluit om het te doen.
Zoals het nu gaat kan het ook niet langer .

De positieve ervaringen bereiken mij ook zeer zeker wel en daar probeer ik vertrouwen uit te putten.
Nogmaals dank!
Marina

Re: Schup

Bericht door Marina »

Goed om te lezen, Job, dat je inmiddels al twee keer bij de psycholoog bent geweest en zeker ook prettig dat er een klik is met hem/haar en dat de gesprekken je goed doen . Fijn!

Goed ook om te lezen dat de positieve ervaringen je wel degelijk bereiken en dat je achter je besluit staat om - ondanks dat je er nog tegen op ziet - toch ocrevus-infusen te gaan nemen :thumbup: :thumbup: !

Ik hoop dat het je allemaal toch mee zal gaan vallen met de medicatie en wens je toe dat de ocrevus heel goed z'n werk zal gaan doen :bloem: !
Laatst gewijzigd door Marina op 01 sep 2021, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Bram_MSinbeeld

Re: Schup

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Hoi @Job, wat een rot bericht. "Je MS is ontploft"... Daar zit niemand op te wachten... Ik wens je heel erg veel sterkte en hopelijk doet Ocrevus je veel goed.
MS-medicijnen kunnen soms nare bijwerkingen hebben, maar onbehandelde MS is vele malen gevaarlijker...
Job

Re: Schup

Bericht door Job »

@ Bram: dank je wel! Over een week is mijn eerste halve infuus gepland. Ik vind het erg spannend, maar sta er nu wel helemaal achter.
Bram_MSinbeeld

Re: Schup

Bericht door Bram_MSinbeeld »

@Job, spannend is het zeker! Gelukkig hebben veel mensen goede ervaringen met Ocrevus.
Veel succes
Nessa

Re: Schup

Bericht door Nessa »

@Job, wat fijn dat je ons op de hoogte houdt!

Heel veel succes met de start met Ocrevus.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp