Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hand werd heel warm

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Jeetje70

Hand werd heel warm

Bericht door Jeetje70 »

Gisteren kreeg ik vanuit het niets een hele warme/hete hand met prikkels en tintelingen. Na paar minuten trok dit gevoel weer weg. Herkent iemand dit gevoel? Ik schrok er wel van. Was heel apart gevoel.
Klick

Re: Hand werd heel warm

Bericht door Klick »

dit zou l'Hermitte kunnen zijn.

zo heb ik bij het buigen van mijn nek, kin naar borst, dat mijn rechterkant van mijn rechterdijbeen heet wordt…
heb jij het ook bij buigen van je nek?
Marina

Re: Hand werd heel warm

Bericht door Marina »

Ik heb weleens last van een warm tot heet gevoel in m'n voeten dat na een tijdje weer wegtrekt. Tintelingen voel ik vrijwel altijd in de voeten/onderbenen, de ene keer heftiger dan de andere.
Ik denk dat dit 'warmte gevoel' wat je ervaart zou kunnen vallen onder 'gevoelsstoornissen' die bij MS vaak voor komen. https://msweb.nl/wat-is-ms/klachten/gevoelsstoornissen/
Jeetje70

Re: Hand werd heel warm

Bericht door Jeetje70 »

@Marina: als ik het toch lees, zou dat inderdaad kunnen. Goed om te lezen. Bedankt 👍
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp