Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bang

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
angela67

Bericht door angela67 »

Heb in juni mijn eerste gekregen, 3 dagen 1000 mg per keer in 3 uur vol laten lopen. Het mocht van de verpleging niet korter omdat het de eerste keer was?
Die vieze ijzersmaak herken ik goed, ik vond het wel heel heftig want heb na de kuur bijna 3 weken niets kunnen doen door abnormale vermoeidheid. Herkent iemand dit?
Kan me ook niet voorstellen dat je tijdens deze kuurdagen gewoon je normale ding doet? Ik ging elke dag na de kuur naar huis.

Mocht het nog een keer nodig zijn kies ik persoonlijk wel voor opname in het ziekenhuis omdat ik toch denk dat ik daar meer rust vind dan elke keer weer naar huis naar mijn drukke gezinnetje.

Het zal ook best per persoon verschillen zoals MS voor elke persoon anders is.
Helene 1

Bericht door Helene 1 »

die ijzersmaak herken ik ook, maar ondanks dat ik me gejaagd voel en een rode boei heb, ben ik wel moe.

ik doe hem altijd klinish maar toch vermoeid, ik ben heel vroeg op zodat ik als eerste in de douche ben geweest, en bovendien slaap ik niet door de pred.

het eten komt al om 8.00 uur en dan wil ik dus helemaal klaar zijn:ogen:

ik ga de 5e dag na het infuus weer naar huis ik kan me de eerste tijd niet concentreren en tv kijken of lezen gaat bijna niet,

maar daarna als alles weer voorbij is kan ik er hopelijk weer 1 jr. tegenaan.
Giechel

Bericht door Giechel »

ik heb er geen ervaring mee en gelukkig geen verstand van.
ik hoop wel dat je na alle reakties minder bang bent; sterkte en laat je maar goed verwennen in dat ziekenhuis.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp