Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

blaasontsteking

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Antoinette , de uitleg over de synapause klopt , dat is de reden van voorschrijving.

Riwidi
Knillis

Bericht door Knillis »

Inmiddels houdt mijn blaas zich rustig. Morgenochtend de laatste pil van de norfloxacine maar sinds vanmiddag denk ik een ongevraagd kadootje van deze laatste kuur te hebben gekregen.

Ik stik sinds een paar uur van de jeuk en de boel staat flink in de brand tussen m'n benen :o

Ik vermoed een vaginale schimmelinfectie, een bijwerking van de norfloxacine. Lekker weer! :grrr:
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Toen ik je eerste zin las, dacht ik: "Hè gelukkig! Eindelijk goed nieuws voor Knillis!"
Maar toen ik verder las, dacht ik: "Nee hè! Komt er dan nooit een eind aan!?"

Hopelijk een onschuldige infectie die gauw verholpen kan worden... ik hoop het van harte voor je! Houd moed!
Knillis

Bericht door Knillis »

Niks schrikbarends Hanna maar wel uiterst irritant. Moest er helaas wel mee naar de huisarts omdat ik dit nog nooit eerder had. :o

Het is inderdaad een schimmelinfectie en dat jeukt vreselijk, vooral 's nachts in bed. Het komt van de antibiotica, die maakt meer kapot dan alleen foute bacteriën.

Ik hoop dat het met een paar dagen minder wordt met de creme die ik voorgeschreven kreeg.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Knillis;1008936]
Ik hoop dat het met een paar dagen minder wordt met de creme die ik voorgeschreven kreeg.[/QUOTE]

... En anders om "eitjes" vragen als het van uitwendig naar inwendig getrokken is. ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

Er zitten zeer ingenieuze stiftjes bij Suzan. Die draai je op de tube en dan vul je ze. Die stiftjes kun je inbrengen en leeg drukken zodat de creme ook inwendig zit.

Ik kan het niet zelf maar mijn man is er al heel handig mee ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Ah. Ik loop al weer achter merk ik. "Vroegah" had je van die eitjes. :D
crootje

Bericht door crootje »

Die heb je nog steeds hoor Suzan ;) Maakt qua werking niet zo veel uit, maar als je de zalf krijgt voor uitwendig, krijg je er voor inwendig die stiftjes bij.

Soms krijg je echter alleen behandeling voor inwendig en dan krijg je (meestal) die 'eitjes' ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Aha. Maar eigenlijk ben ik alleen maar blij dat ik niet meer zo up-to-date ben, is alleen maar een teken dat ik het al heel lang niet meer nodig heb gehad. ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb ook nog "eitjes" maar die zijn dan weer niet tegen de schimmel.

Het verbaasd me dat alles er nog niet bij m'n oren of neus uitkomt :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp