Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik had borstkanker.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
dientje

Bericht door dientje »

ik ben ook eigenlijk klaar!...verder geen medicijnen gekregen..niks..............

.mijn porto cath laat ik zitten, je weet nooit of ik nog een prednison kuur moet of bloedprikken,..ik vindt het toch wel makkelijk, en ik wil vooral me linkerarm zo goed mogenlijk houden.
Peter56

Bericht door Peter56 »

Dientje, ik zou dat maar navragen of je porto catch wel kunt laten zitten ?! Volgens mijn informatie mag een porto catch maximaal 6 weken ongebruikt blijven (zitten). :o
dientje

Bericht door dientje »

nee hoor, die kan je jaren laten zitten, om de 6 weken doorspuiten.
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Vandaag zijn ze geweest om een thoraxbandage aan te meten, deze heb ik met 2 a 3 weken. Deze dient om te zorgen dat het vocht niet terug komet in de borst en om deze hopelijk een beetje soepel te houden, is gewoon een soort steunkous.
[IMG]http://www.movetek.nl/images/1000x0/br_ ... rint_2.jpg[/IMG]

En maandag gaan ze onder narcose de portacath verwijderen.
dientje

Bericht door dientje »

ik laat hem lekker zitten, ik moest weer een scan met contrast en radioactiefe spul , dus ik was blij dat ik m,n portocath nog had.

en zo zullen er wel meer dingen komen............
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Ik heb geen zin om hem iedere 6 weken door te laten spuiten.
En dat hoeft ook niet want hij is eruit :D

[IMG]http://i61.tinypic.com/24xml5e.jpg[/IMG]
dientje

Bericht door dientje »

als je er maar blij mee ben!, ik heb nog best wel veel dingen waar ik het weer bij nodig hebt...........

jij mischien niet meer.

is het trouwens meegevallen?...waar zat ie bij jou?.
bij mij zit ie aan de linkerkant van de borstbeen/borst.

niet in de arm ofzo.......
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Bij mij ook en het viel mee, ik had wel voor narcose gekozen en heb verder weinig last gehad.
dientje

Bericht door dientje »

gelukkig maar!;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp