Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
san70

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door san70 »

Nouja, op dit moment heb ik eigenlijk niets te mopperen :D

San
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

En ik al helemaal niet, want fijn dat je een nieuw topic bent gestart, San! :D
janna67

Bericht door janna67 »

san, bedank!! :D
dribbel77

Klaag klaag

Bericht door dribbel77 »

Klaag klaag

Ik klaag bijna noot, maar vandaag toch ff wel.

Vandaag werd ik gebeld door Zorgapotheek Brocasef voor de machtiging van levering voor incontinentie materiaal. Dus namen we een hele lijst aan vragen door. De medewerker zou alles in orde maken en ik kan gewoon bellen als ik nodig heb. Goed geregeld dus.

Na ik had neergelegd werk ik na 10sec gebeld door een onbenkend nr. Ik neem op, maar kreeg geen antwoord aan de andere kant van de lijn. Wat ik wel hoorde? Het meisje dat mij zojuist had gebeld en ze besprak mijn dossier met een collega. Hoe erg ze het vond voor iemand die zo jong is en nu al inco materiaal nodig heeft en ook nog een rolstoel nodig heeft. Er werd ook een ander besproken, maar dat wilde ik niet weten, dus heb ik neergelegd. Vond het nogal onbeschoft dat ze soiets gewoon zit te bespreken met haar collega.:huh:
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Waar gaat het naar toe :boos:
Medicijnen die niet meer leverbaar zijn omdat ze goedkoper zijn geworden en daar door niet genoeg meer opleveren , dus niet meer grof kunnen verdienen er aan.
Dan maken ze het liever niet.
Een apotheker vertelde zelfs dat chemokuren niet door gingen, dus stagneren.
san70

Bericht door san70 »

Ik kan me niet herinneren dat ik zo slecht geslapen heb als vannacht. Constant wakker, op de een of andere manier speelde een mop die ik wil kopen de hele tijd door mij hoofd (hoe belangrijk kan zoiets zijn ;)? ), benauwd en eerste deel van de nacht tintelende handen en later. heel zware benen

San
heleendr

Bericht door heleendr »

Ik klaag voldoende. ..:)
De belastingdienst is traag behalve met versturen van berichten dat je moet betalen. ..
je wordt verdorie als een crimineel beschouwd!

Heeft mijn hhhulp voor mij de belasting telefoon gebeld, ik luisterde mee op met het 2de toestel. .
om uitstel van betaling gevraagd omdat ik bezwaarschrift ingediend heb en niet kan (en wil) betalen

zegt die hufter van een ĺullo ( telefonist) misschien werk zoeken tot de mogelijkheden zou behoren
Ik heb niet voor niets een w a o uitkering
als ik zou kunnen werken had ik dat allang gedaan al was het alleen al om de contacten en de centjes

maar waar bemoeit hij zich mee, schofterige eikel!

verder een hevige allergische reactie op mijn antibiotica kuur naar aanleiding van een teken beet...verdenking van lyme..kan er ook nog wel bij. Huisarts was meer in paniek dañ ik
maar de testen waren tot nu toe betreft die teek gelukkig goed.

volgende week lekker wat dagen met vakantie, ben ik van de zooi effe af.
kaasje

Bericht door kaasje »

Ff mopperen.

Gisteren is mijn schoonzusje met spoed opgenomen.

Verdenking kanker.
Ze is er slecht aan toe.

Bloedtransfusie nodig.

Ze is verdomme te jong.
Twee kinderen (15 en 12)

Als het goed is horen we vandaag of het inderdaad kanker is.

Mijn zusje (haar vrouw dus) weet niet meer waar ze het zoeken moet.
En ik woon te ver weg om er even naar toe te crossen om er gewoon te zijn.
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Wat een verdrietig nieuws Kaasje...:(
Heel veel wijsheid en sterkte gewenst voor jou en je familie.:knuffel:
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=heleendr;1019017]

verder een hevige allergische reactie op mijn antibiotica kuur naar aanleiding van een teken beet...verdenking van lyme..kan er ook nog wel bij. Huisarts was meer in paniek dañ ik
maar de testen waren tot nu toe betreft die teek gelukkig goed.

volgende week lekker wat dagen met vakantie, ben ik van de zooi effe af.[/QUOTE]

Aij, klinkt niet lekker Heleen...:(
Hopelijk houd het lijf zich rustig zodat jij lekker je welverdiende vakantie kan genieten.
Alvast hele fijne dagen ! :vriendjes:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp