Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Petitie Homeopathie

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
loesepoes

Petitie Homeopathie

Bericht door loesepoes »

Veel mensen gebruiken Homeopatische middelen, nu wil Schippers ze uit de handel halen, omdat het eerst maar bewezen moet worden
[url]http://www.vereniginghomeopathie.nl/petitie[/url]
Annejolein

Bericht door Annejolein »

getekend!
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Dit is toch oud nieuws? Nogmaals getekend, daar niet van. Maar ik vraag me af of het niet achterhaald is.

Schippers heeft dit al een paar jaar geleden er door zitten drukken.
Wie nog beweert dat zij geen belangenverstrengeling heeft met de pharmaceutische industrie en zorgverzekeraars, heeft op een andere planeet gewoond.

Wat een naar mens is het toch.
Dango

Bericht door Dango »

Getekend , homeopathie doet voor de een wel wat en voor de ander niets maar mag zeker niet genegeerd worden door de politiek.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ducaatje, ze wil nu alle middelen uit de handel halen die niet bewezen zijn van werking. Waar jij het over hebt was dat er niet meer op de verpakking mocht staan waar voor het gebruikt kon worden
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=loesepoes;1038406]Ducaatje, ze wil nu alle middelen uit de handel halen die niet bewezen zijn van werking. Waar jij het over hebt was dat er niet meer op de verpakking mocht staan waar voor het gebruikt kon worden[/QUOTE]

Oh, ok. Dan kan ze naast homeopathie wel meer dingen verbieden.
paracetamol doet bij mij niets....bijvoorbeeld.

Stelletje malloten daar in Den Haag
SanSan

Bericht door SanSan »

(Ja, ik weet dat dit een oud topic is, maar ik stuitte er toevallig op, en wil er tóch even op reageren.)

De reden waarom homeopathie uit de handel gehaald zou moeten worden en paracetamol niet, is omdat homeopathie oplichting is, en paracetamol niet.

Homeopathie... Oftewel water heeft geheugen...?
SanSan

Bericht door SanSan »

Ach, laat ook eigenlijk maar. Ik ben er inmiddels achter dat dit hele forum vol staat met kwakzalverij. Ik dacht dat dit een serieus forum was. Nogal gevaarlijk eigenlijk.
benka

Bericht door benka »

een beetje tegenwicht.
homeopathie bewijst zich voortdurend
allopathie werkt vaak niet
t antwoord lijkt mij de holistische visie
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=benka;1066616]
t antwoord lijkt mij de holistische visie[/QUOTE]

En daar sluit ik mij volledig bij aan. :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp