Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat minder ten einde raad

Alles omtrent werk en uitkeringen
Sharon

Bericht door Sharon »

Wat goed dat ze nu bereid zijn om mee te denken. In je eigen huis blijven zitten, zou toch echt het fijnst zijn. Ik ga voor je duimen!
Sara

Bericht door Sara »

O, dat klinkt wél heel fijn, dribbel. Als 't financieel te behappen is dat je in je eigen huis kunt blijven :D

Wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren voordat deze aap uit de mouw komt. Pffff...
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Fijn dat er meegedacht wordt om tot een prettige oplossing te komen...:goed:
Knillis

Bericht door Knillis »

Het zou super fijn voor je zijn als je toch gewoon kunt blijven in het hiis waar je nu woont. :goed:
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Bedankt voor alle aanmoedigingen.
Zoals ik het nu heb berekend zou het maar een paar 10tjes schelen met verhuizen of blijven. Ik moet alleen nog 1 telefoontje afwachten voor ik een beslissing kan maken. Maar zoals het er nu naar uit ziet denk ik dat het wel blijven wordt.

Vind het alleen wel jammer dat ze er nu pas meekomen en niet een jaar geleden toen ik het al eens heb aangekaart. Ze wisten het toen al, jammer dat ze er nu pas mee komen. Maar goed, ze hebben toch een voorstel gedaan, en daar had ik niet eens op durven hopen.

To be continued...;)
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Inderdaad, beter laat dan nooit.
En misschien kun je dan nog wat geld terug krijgen, met terugwerkende kracht? Niet geschoten is altijd mis.
san70

Bericht door san70 »

Wat fijn voor je!!!

:cool:
San
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Nou het is er doorheen. Ik blijf definitief zitten. Per 1 mei wordt mijn huur verlaagd. Precies een jaar nadat ik alleen kwam te zitten. Wat een opluchting zeg...
Sharon

Bericht door Sharon »

Wat een goed nieuws, hartstikke fijn!

Ik ben super blij voor je, geen verhuis stress maar gewoon lekker blijven zitten in je huis :feest:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=dribbel77;1041401]Nou het is er doorheen. Ik blijf definitief zitten. Per 1 mei wordt mijn huur verlaagd. Precies een jaar nadat ik alleen kwam te zitten. Wat een opluchting zeg...[/QUOTE]


Gaan ze dit misschien ook met terugwerkende kracht doen? Aangezien je al een jaar weer alleen bent.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp