Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe gaan jullie om met warmte/ de zon?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Klick

Bericht door Klick »

Een Cobber gaat er komen voor mijn vakantie thx voor de tip!
;)
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=april;1045489]Ook ik kan slecht tegen de warmte. Gelukkig is ons gehele huis airco gekoeld. Ik besef dat ik een bofferd ben. Op vakantie en buiten op het terras maak ik gebruik van een cobber. Dat is een sjaaltje dat je een half uurtje in het water moet leggen en je dan 2 a 3 dagen koelte afgeeft. Ideaal. Mijn man gebruikt ook een cobber bij het mountainbiken. Dit is de link: [url]http://www.coolcoolestcobber.nl/[/url]
Heb er 4 in verschillende kleurtjes :goed:[/QUOTE]

Wauwwww ik heb vandaag m'n 2 cobbers binnen en direct 1 een kwartiertje in 🚰 gelegd daarna afdrogen en enn HEERLIJK ‼️‼️

:goed::groots:
Thnx
Jeroen70

Bericht door Jeroen70 »

Oh maf zeg klopt dat 4 dagen ook dan?
Ik heb heel veel last boven de 24/25 graden altijd, gebruik meestal van die lange ice packs, en met douchen eindig ik een paar minuten met koud water, ga die Cobber ook is proberen :goed:
benka

Bericht door benka »

ik ben erg blij met mijn nieuwe airco. kwartiertje koelen helpt me 6 seconden te staan en dus niet met de tillift naar t toilet te moeten. ik koel de serre van 35m3
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Jeroen70;1048012]Oh maf zeg klopt dat 4 dagen ook dan?[/QUOTE]
Bij mij 2 dagen daarna koelt hij nog wel maar is hij minder gevuld en leg ik hem gewoon weer ff in het water.
Het haalt het pffff gevoel weg bij mij
teunisbloem

http://www.msweb.nl/forum/show thread.php?t=37112

Bericht door teunisbloem »

http://www.msweb.nl/forum/show thread.php?t=37112

een tip die bij mij heel goed werkt is: een gehaakte truitje zonder mouwen drijfnat maken met ijskoud water.
en dat aantrekken.
ik voel mij dan als herboren, voel mij direct fitter.
de truc van het gehaakte truitje , is dat het meer massa bezit als een t-shirt en het zeker een halve dag blift koelen . zeker met een windje erbij.
Klick

Bericht door Klick »

:cool: cool dank je

Ik hoorde laatst ook natte sokken aan doen, schijnt goed te werken;)
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Wow, die cobber klinkt erg goed, zijn er nog meer mensen die positieve ervaringen hebben?

Ik help één a twee keer per week in een tropisch zwembad bij een zwemvereniging. Maar ik ben daarna altijd zo vreselijk moe. Ik besef nu (ik weet pas sinds kort dat ik al lange tijd MS heb) dat het dus door de combinatie warmte / MS kan komen.
Ik zat er al aan te denken om mij af te melden, maar dit zou misschien wel een uitkomst kunnen zijn.
benka

Bericht door benka »

de cobber doet mij weinig
een koelvest is beter
mijn airco is geweldig maar 1330 euro
MissB

Bericht door MissB »

Ik heb de Cobber vandaag ontvangen en het voelt heerlijk! Het wordt nog behoorlijk warm deze week en ik denk dat ik er nog veel plezier aan ga beleven. Hij houd me heerlijk koel. : )

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp