Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Magnesium citraat

Alles omtrent voeding en supplementen
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ja is van Lucovitaal; groene thee met magnesium :)
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Deze week bij "detuinen" een aanbieding.
2e pot voor €1,00
benka

Bericht door benka »

magnesiumolie is goedkoper en wordt sneller opgenomen via de huid
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

en hoe zit het met magnesiumpoeder?

Ik was zojuist bij de Tuinen en daar hadden ze ook poeder van Jacob Hooy. Is dat goed opneembaar? Het lijkt mij dat je het vooral ook fijn naar eigen wens kunt doseren?

Ik wilde het al meenemen, maar bedacht me dat ik het beter eerst hier na kon vragen ;)

(de pillen van Kruidvat werken idd aardig op mijn maag en darmen, vandaar dat ik verder zoek)
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Ik heb magnesium[I][B]citraat[/B][/I]pillen van de tuinen eigenmerk.
100 mg per pil.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

excuses ik was niet duidelijk. Ik bedoel magnesiumcitraatpoeder van Jacob Hooy.

is iemand daar bekend mee?
Yarrah

Bericht door Yarrah »

Even mijn ervaring na 1 jaar magnesiumcitraat slikken.
Ik ben gestopt, nouja, de potten zijn leeg. En ik moet weer nieuwe bestellen. Tenminste,.... Na een week niet meer gebruiken voel ik geen verschil. Ook niet toen ik begon met gebruiken.
Ik stop ermee......
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Onderstaand bericht heb ik ook geplaatst in het topic "[I]ms en osteoporose[/I]" maar voor de zekerheid plaats ik het ook maar hier.

Beste allemaal,

Weet iemand hier iets meer te vertellen over de combinatie ibandroninezuur en magnesiumcitraat slikken?

Alvast bedankt voor de (hopelijk) reacties.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Heeft iemand ervaring met het gebruik van magnesiumolie?
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

Ik slik 500 mgr magnesium per dag maar heb ook n fles magnesiumolie naast mijn bed staan. Heel handig bij kramp of als ik last heb van mijn spieren van het sporten

Het werkt niet direct maar vaak voel je het deel dat je insmeert warm worden. Magnesium kan via de huid prima worden opgenomen.

Maar het is natuurlijk vooral handig voor lokale problemen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp