Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Video

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

OK, het lukt niet met een youtube video, maar wel met een van Vimeo, een andere dienst.
Je gaat naar vimeo.com, zoekt daar je favoriete muziekje met de zoekfunctie, speelt hem een keer af en kopieert dan de URL uit de adresbalk.
Dan maak je een nieuw berichtje aan op het forum en plak je die URL in een linkje.
Je kan er verder nog tekst omheen plaatsen, maar nodig is het niet.
Op een of andere manier zet het forum die link om in een plaatje dat je kan aanklikken om de video te starten.

Gek genoeg zie je in de voorbeeldweergage alleen een link, geen plaatje.
Sara

Bericht door Sara »

Interessant!

[url]https://vimeo.com/182366019[/url]
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik zie wel een plaatje en geen link in de voorbeeldweergave.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

De voorbeeldweergave zie je alleen op het moment dat je een post aan het schrijven bent.
Misschien heb je hem wel geschreven maar niet gepubliceerd, maar ik zie van jou geen post met een video er in.
Mrs. Jones

Bericht door Mrs. Jones »

Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=knutselsmurf;1058006]De voorbeeldweergave zie je alleen op het moment dat je een post aan het schrijven bent.
Misschien heb je hem wel geschreven maar niet gepubliceerd, maar ik zie van jou geen post met een video er in.[/QUOTE]

Nee, klopt.
Ik doelde op het filmpje van Sara.

Ook het filmpje van Mrs Jones zie ik met afbeelding, inclusief Play-knop en "like"-, "Add to watch later"- en "share"-knoppen (bij Sara ook).

Nu ik reageer op dit bericht, zie ik hieronder alleen de links.
Precies anders dan jij het dus ziet, Knutselsmurf.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Nee, ik zie precies hetzelfde.
Als je een bericht schrijft, zie je onder je bericht inderdaad de oude berichten van anderen en daarin zie je video's inderdaad als links.

Maar ik doelde natuurlijk op wat je ziet als je de knop "Voorbeeld van bericht" gebruikt.
Met die knop kun je controleren of je nieuwe schrijfsel voor anderen een beetje leesbaar is. De preview werkt wel goed voor afbeeldingen, links,kleuren etc, maar hij laat geen video's zien.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Aha, Zo bedoel je.
In ieder geval zie ik bij beide berichten gewoon het plaatje waar ik op "Play" kan drukken en dat lijkt me toch de bedoeling.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp