Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

interview

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
tomvw

interview

Bericht door tomvw »

hallo allemaal,

ik doe HBO verpleegkunde en daarbij moeten we een interview houden met een chronisch zieke. is er iemand in de omgeving van Utrecht die aan mij en een klasgenoot zijn verhaal wil doen.

alvast bedankt,

groet Tom
benka

Bericht door benka »

Almere?
Sharon

Bericht door Sharon »

Even dit topic omhoog halen voor Tom. Is er iemand in de buurt van Utrecht die wil en kan meewerken?
Knillis

Bericht door Knillis »

Is het interview niet telefonisch af te mrmen? Misschien is het dan makkelijker iemand te vinden die dit wel wil doen?

Ik heb zelf ook al een paar keer een telefonisch interview gedaan omdat de reisafstand tussen de student en mij toch een beetje te groot was.
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Ik ben er vaak mijn zus woont er.
Maar weet niet wat jullie precies zoeken in het verhaal. Ben wel 11 jaar ziek maar weet pas sinds kort wat ik mankeer. Dus wel 11 jaar er al mee leven maar in onwetendheid met een hoop onderzoeken maar nooit een antwoord.

Kunnen jullie anders misschien aangeven wat jullie precies zoeken voor jullie interview? Misschien wat richtlijnen?
Medicatie gebruik ja of nee?
Nog kunnen lopen ja of nee?
Ik bedoel iemand die in bed ligt of totaal rolstoelafhankelijk is bevind zich in een verdere fase dan iemand die soms bv alleen maar tintelingen heeft als aanval...
Molly74

Bericht door Molly74 »

Lekker geïnteresseerd ook van Tom... Je hoort er niks meer van.

Chronisch zieken zijn er op veel gebieden. Hij zal elders iemand anders gevonden hebben vermoed ik.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Als hij straks afgestudeerd is , en met patiënten omgaat , hoop ik dat ie ietwat meer beleefdheid heeft geleerd , even een kort berichtje , ik ben voorzien , kan er niet af , jammer voor degene die de moeite namen !

Riwidi
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Haha Riwidi zo is dat.
Beetje vaag dit. Wellicht met iets meer duidelijkheid of toelichting zat reacties kunnen krijgen of misschien wel telefonisch mogelijk of via skype ofzo.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

[QUOTE=Köln1985;1065230]Haha Riwidi zo is dat.
Beetje vaag dit. Wellicht met iets meer duidelijkheid of toelichting zat reacties kunnen krijgen of misschien wel telefonisch mogelijk of via skype ofzo.[/QUOTE]

Ik denk dat ie wat anders heeft gevonden , zoals gesuggereerd en dit gewoon even voor het gemak is vergeten , misschien tegelijkertijd verschillende forums aangeschreven ?
Het is niet de eerste keer dat mensen tijd proberen te steken in iets wat een ander schijnbaar niet eens waardeert , nogmaals jammer en zeker niet netjes....

Riwidi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp