Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onderzoek naar MS en voeding

Alles omtrent voeding en supplementen
Marsei

2de ronde MS-Anders Eet experiment

Bericht door Marsei »

2de ronde MS-Anders Eet experiment

van FB:
[QUOTE]Afgelopen zaterdag bezochten ruim 100 mensen de inspirerende presentatie 'voeding bij MS' van MS-Anders diëtiste Marian Noordam in Goes.
Er was veel aandacht voor de uitgangspunten van het MS-Anders Eet experiment waarin vers, onbewerkt en gevarieerd eten centraal staat.
Vanaf september gaat het experiment zijn 2e ronde in en kunnen belangstellenden zich aanmelden voor deelname.[/QUOTE]
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Ik heb van me Msvpk laatst een mailtje er over gehad.
& heb het ingevuld
Ben ook wel benieuwd er naar ;)
Marsei

Nieuwe startdagen

Bericht door Marsei »

Nieuwe startdagen

Van FB:
[QUOTE]Omdat het eerste Eet Anders Experiment zo'n succes was, organiseert MS-Anders samen met Voeding Leeft nieuwe kick-startdagen in Sassenheim, Bergen op Zoom, Zwolle en Eindhoven. Bedoeld voor iedereen met Multiple Sclerose. Twee maal zullen deelnemers in deze plaatsen samen komen.

Daarnaast is er een landelijke terugkomdag voor iedereen centraal in Nederland. Zo kun je zelf ervaren wat andere voeding voor jou kan doen.

Hou deze site in de gaten: [URL="http://www.andersetenbijms.nl/"][U]www.AndersEtenbijMS.nl[/U][/URL]. Vanaf 5 september kun je je (alléén) op deze site inschrijven voor deelname.[/QUOTE]
Marsei

Bericht door Marsei »

Leeuwtje, ik zie in m'n mail dat je de volgende reactie had geplaatst:
[QUOTE]Ik vind het wel bijzonder dat ik dan van de week een brief met acceptgiro ontving van MS-Anders met de mededeling dat er niet genoeg geld is voor een 2e onderzoek, en dat ze hier dus nog niet mee van start kunnen gaan....[/QUOTE]

Is er iets fout gegaan, ik zie het hier niet.
Vreemd dat ze deze brief sturen. Als het klopt kan ik er op FB een vraag over stellen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik had dit inderdaad geplaatst, maar meteen weer verwijderd. Die brief ging namelijk over dat grootschalige onderzoek van 3 maanden met begeleiding, en dat is niet waar jij naar verwijst. ;)
Marsei

Bericht door Marsei »

Ik dacht dat het niet mogelijk was berichten te verwijderen ;)
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen van de mensen die meegedaan hebben met het de eerste "ronde" van het eetproject van ms-anders.
Forumi en marjapuppit. Hebben jullie echt meegedaan en zo ja......hoe is het nu met jullie?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik las ook dat je je strikt aan het voorgeschreven menu moet houden, maar zag ook voorbij komen "Griekse yoghurt en volle melk". Zou je dan verplicht zijn om zuivel te eten, wat ik al jaren niet meer doe?

Ik kan niet meedoen, maar ben wel erg nieuwsgierig naar de dingen die je wel of juist niet zou moeten/mogen eten. (En dan bedoel ik niet qua suikers en koekjes enzo, maar qua "gezonde" voeding.)
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Is er iets mis met melkproducten ?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Dat is voor iedereen persoonlijk, ik reageer daar slecht op.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp