Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De uitslag

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Jeanette1976

De uitslag

Bericht door Jeanette1976 »

Vandaag voor de uitslag van de MRI geweest.
De neuroloog begon het gesprek met " de MRI laat voor nu geen al te gekke dingen zien. Maar ik wel zag op de MRI past niet bij de klachten en mijn bevindingen na aanleiding van mijn eerdere onderzoeken"

Er is een nekhernia gevonden, maar deze verklaarde niks. Ze laat nu nog wat onderzoeken verrichten.
Maar ze zei " ik weet het oprecht niet. Er is iets mis, dat weet ik zeker. Maar ik kan het voor nu niet verklaren."

Ik weet nu eigenlijk nog steeds niks. De toekomst moet het gaan uitwijzen. Voorlopig gewoon doorgaan, ze gaan nog wat onderzoeken doen.

Ik ben niet opgelucht, want de zoektocht is nog steeds gaande. De neuroloog zei bij het weggaan, het kan nog een lange weg zijn.
benka

Bericht door benka »

second opinion?
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Dat is heel vervelend die onzekerheid !!

En wat voor verdere onderzoeken wil ze dan nog gaan doen bij je Jeanette ?

En is het een Neuroloog op gebied van MS ?

Liefs Chyta [/COLOR]
Jeanette1976

Bericht door Jeanette1976 »

Chyta, ik heb idd een ms neuroloog. Ze wil een VEP onderzoek nog doen en een hyperventilatie test. Die laatste is meer een noodgreep want ik heb nog nooit een hyperventilatie aanval gehad en ook geen last van paniekaanvallen enz
Maar ze wil dit toch laten doen in de hoop dat ze iets kan verklaren.

Ze zei ook " voor nu is het geen ms"

Nadat ze een nekhernia hadden ontdekt, heb ik gevraagd of er niet meerdere hernia's kunnen zitten die de tintels en zenuwpijnen in mijn benen en armen konden verklaren.

Ja, je gaat van alles verzinnen.
Maar dat leek haar zeer onwaarschijnlijk omdat de andere testjes niet wezen op een hernia.

Hoewel ik heel erg graag wil weten wat er mis is, was ik heel erg blij met haar eerlijkheid. Ik weet het niet, ik zie ook dat er iets mis is, maar ik kan het niet vinden.
Ze gaat ook nog in overleg met een collega. Ze doet echt haar best voor mij.

Mijn dochter zei gister, wedden over 5 jaar hebben ze het gevonden. Zolang duurde het ook de vorige x dat ik iets had. Kortom ik had beter kunnen gaan skiën een botbreuk is makkelijker te zien.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp