Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgen, duizeligheid en meer

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Patricia H

Bericht door Patricia H »

Ik herken dat ook helaas.
Om gek van te worden.

Inderdaad, rust en ontspanning...
Maar dat is makkelijk gezegd.
sterkte
Fratema

Slechte nacht gehad

Bericht door Fratema »

Slechte nacht gehad

Duizeligheid viel wel mee maar ontzettende pijn in mijn hiel :boos: :boos: :boos:

Van de regen in de drup

En nu weer van de drup in de regen, licht in mijn hoofd. Misschien helpt koffie en een broodje
tracy

Bericht door tracy »

Fratema, ik hoop dat het verbeterd. Wellicht dat de neuroloog te kan helpen.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Ook van deze kant heel veel sterkte Frans !!
Hoop dat er iets is wat ook jou zal helpen .

Hier bijna hetzelfde , noem de ondergrond een "Waterbed" en de pijn zit bij mij in de heup 😔😔😔😔😔 [/COLOR]
Fratema

Ik heb zo'n idee dat het te maken heeft met chronisch slaaptekort

Bericht door Fratema »

Ik heb zo'n idee dat het te maken heeft met chronisch slaaptekort

En dat komt door heftige pijn in mijn hiel. Ik word al zeker 6 weken wakker om 4 uur o zo en slaap dan niet meer. Ik denk dat daar de sleutel ligt.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Dat zou kunnen ?! .

De afgelopen nacht was hier ook weer eens 3 x niks .

Ben er achter gekomen dat Mevr MS niet van harde wind houdt 🙈 .

Jaren juist heerlijk geslapen met harde wind , maar blijkbaar nu niet meer .[/COLOR]
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Ik las dat duizeligheid vaak optreed na een griep. Misschien dus ook makkelijk na een flinke verkoudheid?
Ik hoop dat het snel echt beter gaat.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Het gekke is ik heb tot nu toe al héél lan g geen verkoudheid gehad ?..

Heb eigenlijk nooit iets , maar als er iets komt is het altijd iets bijzonders , een hartinfarct op 40 jaar .

En MS diagnose op 51 jaar .

Maar hoop ook dat Frans zich snel beter gaat voelen

🌺🌸🌷🌹[/COLOR]
Fratema

De uitslag

Bericht door Fratema »

De uitslag

Goed en niet goed

Het goede nieuws is dat er geen symptomen wijzen op ernstige achterliggende oorzaken

Het niet goede is dat de oorzaak, zoals ik al vermoedde, de nachtelijke pijn agv hielspoor is. Daar zijn we in het ziekenhuis al zeker een jaar mee aan het puzzelen. Door die stekende pijn slaap ik al zeker een maand erg slecht, ik word om half vier of zo wakker van de pijn en dan is het gedaan met slapen. Mijn MS is daar niet blij mee. Gevolg: terugvallen in oude fenomenen zoals duizeligheid en spraakproblemen.

Ik krijg voor twee weken Tramadol, een morfinepreparaat om deze negatieve spiraal te doorbreken. En ik start op 6 november met mijn onderzoek/behandeling bij Revalidatiegeneeskunde. Bespreekpunt met stip op 1: hielspoor….
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat ontzettend prut dat je dusdanig slecht slaapt dat je allerlei andere klachten er bij krijgt.

Dat zweven of ik noem het altijd floaten van vermoeidheid ken ik nog uit tijden dat ik nog nooit van ms gehoord had en op het randje van uitputting hing. :slecht:

Heb je al eens een beetje ge-googled op Hielspoor en Shockwave?
(ik geef alleen maar een hint, zie wat je er wel/niet mee doet zeg ik dan maar.
Je kunt het altijd in overweging nemen en bespreken met je fysio. :cool: )
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp