Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Slecht slapen/of slapeloze nachten.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Kobus

Bericht door Kobus »

tracy

Bericht door tracy »

Ik weet niet of ze daad kunnen waarderen 😄😄😄😄😄
Suzan

Bericht door Suzan »

Geen slapeloze nacht, maar wel een nacht zonder slaap...

Ik was gisteravond rond negen uur zo stom om "even" op bed te gaan liggen omdat ik érg moe was (fysio gehad, 's middags gelijk door om van alles te doen en geen tijd voor dutje).

Gevolg: Ik werd om kwart over twee heerlijk uitgerust wakker :tralala:
Oftewel: Ik ben al vanaf die tijd aan het proberen om weer in slaap te vallen. Mooi niet. Dus ik ga nu maar wat nuttigs doen.

Dan maar midden in de nacht actief zijn. :giegel:
Fratema

Ook hier weer ouderwets veel te vroeg wakker

Bericht door Fratema »

Ook hier weer ouderwets veel te vroeg wakker

Ik denk rond half vier of zo :boos:

Het blijft een moeilijk probleem, dat slapen van mij
Suzan

Bericht door Suzan »

En daar zit ik dan, niet omdat ik de slaap niet kan vatten, nee ik was vanavond hartstikke moe en al idioot vroeg op bed gegaan. :moe:

Maar nu weer (even) wakker. En niet omdat ik aan het piekeren was of me andere ongemakken uit de slaap hielden, maar omdat een een piepend, klagend pupje me wakker maakte naast m'n hoofd in de bench. :D

Het is haar eerste nacht vandaag zonder mama en d'r zusjes, dus het leven is nog even zwaar voor de kleine frummel. Maar ze slaat zich er dapper doorheen, zeker in aanmerking nemend dat ze eigenlijk te vroeg het nest verlaten heeft.

Nog maar net zeven weken op de wereld en moeder is haar jongen al dagen aan het verstoten, grauwen en uitvallen. Moeder heeft de tieten rauw en is die tandjes wel helemaal zat. :brul:

Dus vandaar dat ik de kleine meid vandaag maar opgehaald heb.Melk kreeg ze niet meer, en brokjes gaan probleemloos naar binnen.

Maar ik vermoed (hoop!) dat madam al weer aan haar dutje toe is, dus zodra die KO is, leg ik haar weer in de bench en hoop ik ook even een uurtje of wat slaap te kunnen pakken.
Want deze puppymoeder zit ook al weer te gapen. :slapen:
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, heb toch iets van 2,5 uur kunnen soezelen. Diepe slaap lukte niet, zeker omdat mevrouw rond een uur of vier toch wel luidkeels om aandacht begon te mekkeren. Zelfs praten en een vinger tussen de tralies steken was niet afdoende.

Dus haar maar uit de bench gelaten er hoefde niet geplast of gepoept te worden, ze was alleen eenzaam... :bang:
Dus de kleine troel maar in bed genomen.

Niet dat je dan slaapt, want je moet toch steeds zo'n friemelend wurm in de gaten houden dat ze niet uit bed valt of je er bovenop gaat liggen.

En nu loopt ze het huis onveilig te maken. Ze had net de kattenbrokjes al ontdekt. :ogen:
Dit wordt een slopende tijd weet ik uit ervaring. Maar ja... puppy. :lief:
Fratema

Achgossie

Bericht door Fratema »

Achgossie

Wat een lief, warm verhaal zo 's morgens

Dank je, Suzan
Billy

Bericht door Billy »

Wat leuk Suzan, niet de slapeloze nachten ;).

Veel geluk met elkaar!
Draakje

Bericht door Draakje »

Vreemde nacht gehad deze week.

Ik verblijf een tijdje, doordeweeks, intern in de revalidatie kliniek.
Nu werd afgelopen donderdagnacht, rond half 4, de deur open gedaan van mijn 1 persoonskamer. Stond er een persoon in pyama in de deur opening. Vond het al vreemd want wist niet dat de verpleging in hun nachtkleding rond liep.

Was dus ook niet, het was de buurman die op zoek was naar zijn vrouw (die natuurlijk thuis slaapt). Nadat hij me een aai over mijn wang had gegeven (ik was nog steeds niet helemaal mijn wakkere zelf) heb ik heel zacht en vriendelijk gevraagd terug naar bed te gaan omdat het een hele drukke dag zou worden. Daarna natuurlijk meteen de alarmknop voor de nachtzuster ingedrukt! ;)

Nu heeft hij bewegingsmelders op zijn kamer want er is gebleken dat hij toch wel vluchtgevaarlijk is. Jonge Jonge..
Artemis-

Bericht door Artemis- »

:haha: gus, zo heb je wel iets te vertellen bij de koffie...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp