Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Lanah

Bericht door Lanah »

lastig lastig lastig, maar oplosbaar.

Ik weet van mijn vrijwilligerswerk dat je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Zonet effe gegoogled maar je kunt ook een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen.

Duurt waarschijnlijk wel 5 werkdagen voordat je dit thuis gestuuurd krijgt.
Suzan

Bericht door Suzan »

Het is gelukt. Heb me gewoon 308 keer ingelogd net zo lang tot ik m'n gebruikersnaam had. En dan is het een makkie via je mail en telefoon.
Maar wat had ik daarnet even de pest in zeg.
Sharon

Bericht door Sharon »

Pffff balen Suzan. Dan merk je ineens hoe afhankelijk je van technologie bent. Is het misschien een idee om het ook ergens op te schrijven?
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Vrijdag kreeg ik het verslag van de verzekeringsarts van het UWV, met een urenbeperking die ondertussen alweer achterhaald voelt.

Vandaag op pad geweest om huishoudelijke hulp aan te vragen bij de gemeente en de auto te verkopen. Zucht. :huilen::moe:
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Sharon;1103603]Pffff balen Suzan. Dan merk je ineens hoe afhankelijk je van technologie bent. Is het misschien een idee om het ook ergens op te schrijven?[/QUOTE]

Ja... Dat zat ik vanmorgen toen ik me weer eens realiseerde dat al m'n cookies zoek waren na die crash, ook te denken. :grrr:

Want dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ik dit aan de hand heb. :moe:
Klick

Bericht door Klick »

heel vervelend allemaal pffff krijg al stress bij het idee

maar klein tipje codes ed nooit opschrijven maar gebruik iets zoals [url]https://keepass.info[/url]

voor gevoelige info zoals digid zou ik een omschrijving maken zodat jij weet wat de codes zijn.. of alleen het wachtwoord ofzoiets..

als je vervolgens af en toe het bestandje op een usbstickje kopieerd heb je altijd een backup, ook bij laptopcrash enz enz

na dit heb je 1 moeilijk (zo moeilijk als jij wilt) wachtwoord voor alle accounts. geen briefjes meer geen onbeschermde bestandjes met wachtwoorden en geen cookies meer ;)

verschillende wachtwoorden voor alle accounts wordt dan een eitje :D
Fratema

Ik heb op mijn werk allemaal geeltjes geplakt met wachtwoorden en zo

Bericht door Fratema »

Ik heb op mijn werk allemaal geeltjes geplakt met wachtwoorden en zo

alleen dan moet je daar wél aan denken :ogen:

En D-Cheryl, ja dit doet echt zeer. Inleveren wordt zo wel heel concreet :( en :boos:

Ik wens je veel sterkte
kaasje

Bericht door kaasje »

Zat eerst te dubben of ik dit hier of in het juich topic zou plaatsen.

Het juich gedeelte is dat ik afgelopen zondag met de trein vanuit Limburg naar Amsterdam ben gereisd om de tentoonstelling van Prince te gaan zien. Ook nog even rond gereden in mijn oude geboortestad. Tentoonstelling was geweldig en de vermoeidheid viel mee.
Tot vandaag. Nu echt helemaal op, laat alles vallen etc.

En misschien raar maar het overlijden van mijn held komt nu pas binnen. Twee jaar geleden zat ik onder de medicatie toen hij overleed en kwam het niet echt binnen.

Maar nu na de tentoonstelling nu dus wel.
Zit ff belabberd in elkaar vandaag......
Suzan

Bericht door Suzan »

Wie heeft de oorlog uitgeroepen?

Want ik heb duidelijk weer iets gemist. Was net even in de Supermarkt, en het is weer zo ver..... Er wordt ingeslagen alsof er vreselijke schaarste aan gaat komen.

Mijn hemel, wat een belachelijk gedoe. Uitpuilende winkelkarren vol met vreten, ja vreten.
Want de helft van het aangeschafte voedsel gaat gegarandeerd de container in omdat men zo hysterisch aan het inslaan is geweest. :slecht:

Karren vol met luxe voer en drank.
En volgende week loopt iedereen weer te klagen dat ze nodig op dieet moeten. :ogen:

Heb net verbijsterd door de winkel gelopen... :huh:
tracy

Bericht door tracy »

Suzan ik begrijp je helemaal. De winkels zijn de komende zondagen zelfs open, maar toch koopt men zoveel alsof de komende week de winkels gesloten zijn.

We hebben gewoon onze wekelijkse boodschappen gehaald en asperges bij de boer hier in de buurt omdat ze er weer zijn. Dus niets bijzonder.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp