Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Vlinder81

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Vlinder81

Welkom op MS WebForum - Vlinder81

Bericht door Vlinder81 »

Voorstel ronde

Hoi iedereen,

Me vandaag aangemeld bij msweb. Ik weet sinds een jaar dat ik ms heb. Maar wrs al veel langer , gezien mijn laatste mri.
Ik ben een moeder van 36 jaar en samen met mijn rots in de branding heb ik :ogen: 3 kinderen van 9,7 en 5 jaar en woonachtig in Nootdorp. Graag wil ik in contact komen met mede Ms’ers in de buurt van Nootdorp. Om gezellig te kletsen en ervaringen te delen. Wie oh wie vind dit ook leuk?:ogen:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Vlinder81;1107512]Graag wil ik in contact komen met mede Ms’ers in de buurt van Nootdorp. Om gezellig te kletsen en ervaringen te delen. Wie oh wie vind dit ook leuk?:ogen:[/QUOTE]
Dag Vlinder,

Welkom op het forum. Zo af en toe worden er lunches georganiseerd om bij te praten of kennis te maken. Die kan je dan op het forum, in dit onderdeel ('De huiskamer') vinden. Je kan hier ook een nieuw topic aanmaken, met in de titel iets van 'contact regio Nootdorp'; dan zullen meer mensen het zien dan hier, waar het niet zo opvalt ;)
Vlinder81

Bericht door Vlinder81 »

Bedankt voor de tip!!;)
Klick

Bericht door Klick »

je kan ook eens hier kijken:
[url]https://msvereniging.nl/regionale-werkg ... rd/agenda/[/url]

zuid holland kent meerdere regios en meerdere activiteiten per regio

succes!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp