Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

aahhhhhh :lief::lief:
Theewater

Bericht door Theewater »

leu!! en dat je er straks heel veel plezier aan mag beleven
Billy

Bericht door Billy »

Ahhh echt nog een jonkie.
miszzwen

Bericht door miszzwen »

@theewater ja zekker leuk en we zullen er zekker plezier mee hebben!

@Billy ja idd :D
Suzan

Bericht door Suzan »

Ach, wat een frummeltje... :lief:

Heel veel plezier met de voorpret.
En vooral extra energie gewenst voor als het kleine monstertje er straks is. Je zult het nodig hebben. :cool:

Ik heb hier zelf een pup van bijna zes maanden nu, en het beestje is dodelijk vermoeiend. Wat een wervelwind. :wauw::ster::joepie:
Ik wens regelmatig dat ik de batterijen er even uit kon halen. :moe:
Maar ondanks dat ze zoveel energie vreet, ben ik elke dag weer blij met m'n kleine meisje.

Ze geeft me ook zo veel terug. Ik lach me regelmatig een ongeluk om haar maffe fratsen en idiote acties en de genegenheid die je van zo'n kleintje krijgt is onvervangbaar.... :lief:
miszzwen

Bericht door miszzwen »

[I]Dankje wel suzan! [/I]

Ah daar hebben wij het voor over hoor.
De (nog) kleine schat! :lief:

Blij om te horen dat je het zo leuk hebt met jou pup! :)
Suzan

Bericht door Suzan »

Loop net m'n pup uit te laten, ze is op de grasstrook waar een hoop geurtjes zijn aan het snuffelen want er moet gepoept worden.
Hoor ik ineens achter me rennende poten en een zware WOEFF!! WOEFF!! Grrr!

Zonder na te denken, draai ik me om, spring tussen m'n pup en het blaffende beest en brul FOEI!! :boos: En maak met armgebaar en opgeblazen houding duidelijk dat hij weg moet wezen.

Maakte blijkbaar dusdanig indruk dat de hond direct onzeker werd en twijfelde of 'ie m'n kleine meisje aan wou pakken. Misschien rook 'ie ook wel dat het nog een pup van net zes maanden is. :weetniet:

Maar hij ging dus in z'n achteruit, zeker toen ik een stap naar hem toe deed (ik zag z'n onzekerheid en had de pup achter me).
Gelukkig was het geen enorme hond (kilo of 20), maar groot genoeg om schade aan te richten. :hmmm:

Na een paar seconden komt er een meiske van een jaar of vijf aan lopen. Geen riem bij zich.
En ik vraag of het haar hond is.

Ja. Nou nee, het is de hond van haar opa. "Een Spaanse waterhond dus die verstaat geen Nederlands..."
Ik zo van: Nou hij begreep me toch wel, maar neem hem maar mee naar huis want hij snapt je wel als je zegt dat 'ie mee moet komen.

Je laat niet [B](NOOIT!)[/B] zo'n klein kind met een hond lopen. En zeker niet met een hond die er met haar vandoor gaat. En helemaal niet als de hond zulke geintjes heeft. No way. :slecht:

Want die van mij is een pup, maar die vergissing kan hij ook bij een heel andere hond doen. En dan wordt het een vervelende bloederige bedoening.

Zo onverantwoord.
Echt, ik doe echt lang niet alles goed met m'n hond(en), maar dit was weer zo'n gevalletje....
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="https://www.ikea.com/be/nl/this-is-ikea ... roepingen/"]IKEA roept de LURVIG waterdispenser voor huisdieren terug wegens het risico op verstikking voor honden en katten[/URL]

[IMG]https://www.ikea.com/be/nl/images/produ ... 23-s41.jpg[/IMG]

Heb je zo'n ding, breng het dus terug. Want je wilt niet meemaken dat je hond of kat zoiets overkomt. :huilen:
Suzan

Soms.... Wil ik iets doen wat bij wet verboden is.

Bericht door Suzan »

Soms.... Wil ik iets doen wat bij wet verboden is.

[URL="https://nos.nl/artikel/2241326-kitten-m ... erdam.html"]Kitten met tiewraps vastgebonden aan hek in Rotterdam[/URL]

[IMG]https://nos.nl/data/image/2018/07/13/486488/xxl.jpg[/IMG]

In de buurt van het Marconiplein in Rotterdam is vanmorgen vroeg een kitten gevonden die met tiewraps was vastgebonden aan een hek. De poes is er slecht aan toe. Ze is gewond aan haar bekje en ze heeft breuken in haar pootjes.

Het dier heeft de verwondingen volgens de dierenarts al opgelopen voordat ze aan het hek werd vastgebonden. Hoe ze aan de verwondingen komt, is onduidelijk. Volgens de Dierenbescherming was het dier vastgemaakt om "nooit meer losgemaakt te worden en daar ter plekke te sterven".

Medewerkers van de dierenambulance hebben de poes Kitty genoemd, meldt RTV Rijnmond. Ze heeft pijnstillers gekregen en er zijn röntgenfoto's gemaakt om eventuele inwendige verwondingen vast te stellen. Kitty moet nog een operatie ondergaan, maar dan moet eerst de infectie die ze heeft genezen zijn.

Van de dader(s) ontbreekt elk spoor. De politie roept getuigen op om zich te melden. De Dierenbescherming hoopt op giften om de behandelingen van Kitty te betalen.
Roely

Bericht door Roely »

Het is een tijdje geleden dat ik hier was want ik heb bij mijn echtscheiding helaas de honden bij mijn ex moeten laten 😪

Maar sinds 11 maanden ben ik het baasje van kayla 🙂

Kayla is een herplaatsertje voor wie ze een nieuw baasje zochten toen ze 14 weken jong was.


Ze was ondervoed, daardoor te klein en was niet volledig ingeënt enz.

Maar na de goede zorg die ze nu wel krijgt is deze dame nu keurig zoals ze hoort te zijn 👌

Kayla is nu 14 maanden en een lieve grote knuffelkont 😍

[IMG]https://www.mupload.nl/img/tomr793grku.jpg[/IMG]
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp