Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Sept77

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Sept77

Welkom op MS WebForum - Sept77

Bericht door Sept77 »

Zal ik me dan ook maar even voorstellen:-)

Sept77 is de nick, Marike is de naam.

Loop al jarenlang te klooien en nog steeds zoekende. Ik heb geen diagnose ms en hoop er eigenlijk ook geen te krijgen.
Ik ben 40 jaar, moeder van 2 dochters en getrouwd met de liefste( hij heeft veel te stellen met me en blijft maar doorgaan de schat)

Ik werk 24 uur per week als clientondersteuner bij een gemeente in het Noorden des lands, op een WMO afdeling:D
Dicht bij het vuur, mocht het nodig zijn. (god/allah/ sinterklaas moge het verhoeden)

Op een paar gekke episodes de afgelopen 10/15 jaar, met als gevolg veel rest klachten, was het allemaal nog wel te doen. Je raakt er aan gewend dat dingen niet meer als vanzelf gaan en ook aan je beperkingen kun je wennen.

Veel stempels al gehad, zowel vanuit de psychische hoek, als fysiek. Maar puntje bij paaltje.....niemand die het weet.

Waarom dan nu hier?
Ik ben bekend met veel vage klachten die bij veel oorzaken kunnen horen. Een aantal zijn er nu getackeld (B12 tekort, schildklier en lyme) en dit is de volgende die hopelijk wordt uitgesloten, vandaar mijn deelname aan dit forum.

Ik sta in de planning voor een mri scan, dit n.a.v een vermoedelijke tia, nu bijna 2 weken geleden. Hiervoor al diverse onderzoeken gehad, zonder afwijkingen te hebben gevonden.

Heb nog veel rest klachten, vooral links.
Vooral op cognitief gebied is het bagger. Links is functioneel, maar daar is ook alles mee gezegd. Ook veel last van draaiduizeligheid, hoofdpijn, slecht samenwerkende ogen( kan vaak niet focussen of heb het gevoel dat 1 oog heel snel heen en weer gaat en de letters griebelen over het scherm of bladzijde)

Nou dit ben ik, probeer er zo relaxed mogel onder te zijn en laat alles maar een beetje over me heen komen.


Groetjes Sept77