Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

wat een prachtige hond mooie stoere kop :cool:
Billy

Bericht door Billy »

Wat een lieverd!

Denk dat de verhouding met die Deen ondertussen wel anders is :haha:
Roely

Bericht door Roely »

Ja die is zeker anders nu maar die deen wint nog hoor 😂
Billy

Bericht door Billy »

:D
cor

Afscheid van onze viervoeter

Bericht door cor »

Afscheid van onze viervoeter

Goedemorgen allemaal,

Gistermiddag om 15.10 uur hebben we afscheid moeten nemen van onze Does. Een ferm katertje van 19,5 jaar.:huilen:
Het heeft gewoon zo moeten zijn...….hij was echt op.....
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat akelig Cor, een huisdier verliezen is toch altijd heel erg verdrieig als had jullie kater een prachtige leeftijd.

Wij hebben de afgelopen paar jaar ook drie van onze 4 huisdieren moeten laten inslapen, allemaal op hoge leeftijd en flink ziek, maar toch.

Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat alle goede herinneringen aan jullie Does nog lang zullen voortleven.
Spunky

Bericht door Spunky »

wat verdrietig Cor

Heel veel sterkte
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat een gemis. Een huisdier is een deel van je leven, van je herinneringen... zeker als ze zo lang in je leven zijn.

Sterkte voor jullie. Troost je met de gedachte dat hij een mooi en gelukkig leventje gehad heeft.
Merce

Bericht door Merce »

19.5 jaar oud is een hoge leeftijd. Vorig jaar hebben wij onze 18 jarige kat on moeten laten slapen. Nu hebben we een 3 jarige kater. Heel lief beest.

Vanmorgen het hondje van mijn schoonmoeder hier gehaald omdat mijn schoonmoeder plots was opgenomen met een TIA.

Kat en hond ging prima samen. De kat was heel relaxt. Een hele geruststelling voor als mijn schoonmoeder eerder sterft dan haar hond. Want dan komt de hond bij ons.
cor

Toch wel mooi dat dit bestaat.....

Bericht door cor »

Toch wel mooi dat dit bestaat.....

Beste Familie,

Toen u ervoor koos om de crematie van uw kat Does door SHCN dierenuitvaart te laten verzorgen, gaf u aan dat u wilde weten wanneer Does was gecremeerd.

Wij kunnen u vertellen dat Does bij ons is gecremeerd op donderdag 26 juli. De crematie is beëindigd om 12:35 uur. De as van Does zullen wij volgens afspraak aan u retourneren.

Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons dan weten.

Wij wensen u veel sterkte.


SHCN dierenuitvaart

Het is een mooi afscheid van ons "menneke"
Wij strooien hem uit op een voor ons dierbare plaats

Marjo en...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp