Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Symposium MS en werk op 29 september as

Alles omtrent werk en uitkeringen
MSweb

Symposium MS en werk op 29 september as

Bericht door MSweb »

2018 staat voor MS Vereniging Nederland in het teken van ‘MS en werk’. Gedurende het hele jaar besteden ze op verschillende manieren aandacht aan alle aspecten van het werken met MS.

Als je werk hebt, hoe behoud je dat dan als je de diagnose MS krijgt? Vertel je het op je werk of niet? Wat heb je nodig om je werk te kunnen blijven doen?

Op 29 september sluiten ze het jaarthema af met het symposium ‘MS en werk’ in Culemborg. In 15 korte workshops geven deskundigen en coaches tips en adviezen.

Kosten: gratis voor leden, € 5 voor niet-leden.

Bekijk het gehele programma op [URL="http://www.msvereniging.nl/activiteiten ... s-en-werk/"]msvereniging.nl/activiteiten/symposium-ms-en-werk/[/URL]
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik gooi dit topic maar even omhoog, wie weet dat nog iemand naar het symposium wil...
tracy

Bericht door tracy »

Interessant, maar te ver weg. Ruim 2 uren rijden met de auto. Helaas laat ik aan mij voorbij gaan.
Yvonnevdt

Bericht door Yvonnevdt »

Hoi hoi,

Is het ook toegesttan om iemand (mijn moeder) mee te nemen die verder zelf niets met MS heeft? Maar gewoon om met mij mee te gaan?
Suzan

Bericht door Suzan »

Meisje, je moeder heeft dan wel geen ms, maar wel een kind met ms.... Dus zij heeft écht wel iets met ms hoor.
Het zou me niets verbazen als zij er al meer vanaf weet als jou. :cool:
Yvonnevdt

Bericht door Yvonnevdt »

Lieve reactie van je, dank je wel! :kus:
nora † 26-06-2020

naasten

Bericht door nora † 26-06-2020 »

naasten

Het kersverse nummer van MSzien heeft als thema: 'Naasten': ouders, kinderen, partners, collega's, hulphonden, enz.
Een echte aanrader, dit nummer!


En natuurlijk zijn 'naasten' ook welkom op het Congres!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp