Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

vraag

Alles omtrent voeding en supplementen
annette54

vraag

Bericht door annette54 »

bij het topic "MS-anders" worden wel erg veel berichten (topics) verwijderd. heeft dat een reden.
het lijkt nu net of dit geen belangrijk onderdeel van het forum is!
Suzan

Bericht door Suzan »

Kan het niet zijn dat het [I]lijkt [/I]dat er topics verdwijnen en dat je gewoon je [URL="https://www.msweb.nl/forum/profile.php?do=editoptions"]periode weergave topics[/URL] moet veranderen?

Kweenie, maar dat zou heel goed kunnen namelijk... :tralala:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wij verwijderen geen topics, dus ik denk inderdaad dat het ligt aan de instellingen die Suzan aangeeft.
Racer

Bericht door Racer »

Ik kan Annet goed volgen. Misschien worden geen topics verwijderd maar wel degelijk onevenredig veel stukken tekst, tot hele personen aan toe. Het zou me bijvoorbeeld niet verbazen als Leonard hier is verwijderd, om de simpele reden dat wat ie zegt niet in goede aarde valt bij ‘onze parkeerwachters’ (ander woord voor de moderators).
1207

Bericht door 1207 »

er wordt niet verwijderd
open bv anders bekeken en onderaan zie je weergave opties staan
daar un ej dan aanduiden
enkel nieuw, laatste, laatste week tem begin. duid begin aan je ziet, denk ik, alle topics verschijnen vanaf dag 1
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Nogmaals: er worden hier geen topics verwijderd (nergens op het forum), en ook als er onverhoopt personen verwijderd moeten worden, blijven de berichten staan onder "gast". En als er stukken tekst ZOUDEN worden verwijderd, kun je dat altijd zien aan "gewijzigd door..." onderaan het bericht, met een reden.

De personen die het meeste commentaar hebben op diverse topics in vooral "Anders Bekeken", zijn in elk geval niet de moderatoren.
annette54

Bericht door annette54 »

bedankt voor de reacties. ik heb mijn keuze bij "opties" aangepast
en zie nu weer de topics verschijnen waar ik naar op zoek was..

2 minuten later::eek:
helaas, ik zie nu dat ik dat ik die keuze elke keer opnieuw moet maken. kan ik er niet voor kiezen dat dit standaard mijn keuze is?

nog 2 minuten later::ogen:
ik heb al gevonden hoe ik dit moet wijzigen. klaar!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

:haha: Blij dat het je gelukt is, Annette!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp