Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Topics archiveren.

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Lief Leeuwtje

Topics archiveren.

Bericht door Lief Leeuwtje »

hoe doe je dat?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat bedoel je precies, LL? Voor jezelf? Dat zou ik even na moeten vragen, weet niet zeker of die functie wel bestaat. We hebben alleen een algemeen archief voor het spreekuur, en dat regelen de moderatoren.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Ik wil topics bewaren op mijn computer.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Volgens mij kan dat niet, tenzij je alle teksten kopieert en in bijvoorbeeld een Word-bestandje zet. Het forum zelf staat online, dat kun je niet zomaar op je eigen computer archiveren.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Het kan wel als pdf. Als je rechts bovenaan een topic bij topcitools kiest voor printversie tonen, kun je het topic naar pdf 'printen. Het kan zijn dat je daarvoor wel een programmaatje als pdf995 nodig hebt. Dat is via Google wel gratis te vinden.
Klick

Bericht door Klick »

dit kan wel als je bijvoorbeeld alle berichten tonen in 1 pagina zet en dan de page opslaat als html

[url]https://support.mozilla.org/nl/kb/Een%2 ... %20opslaan[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp