Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Jeuk aan/in je oren een MS symptoom?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
janne

Jeuk aan/in je oren een MS symptoom?

Bericht door janne »

Heeft iemand van jullie hier ook last van?
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=janne;1114681]Heeft iemand van jullie hier ook last van?[/QUOTE]
kan zenuwspelletje zijn
benka

Bericht door benka »

heb ik wel
druppels tegen.
denk niet aan ms
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Echt ik zou wat willen zeggen maar doe het maar niet, zo sneu...
janne

Bericht door janne »

Dannifan, je maakt me nieuwsgierig!
Wat bedoel je met je opmerking?
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Hallo Janne,

daar heb ik al een paar jaar last van, het heeft m.i. niets met ms te maken maar met de stafylokok bacterie. Net als Benka heb ik daar zuurdruppels voor maar heb er ook al eens ab voor gekregen en dat hielp beter.

ademloos
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Janne,

Ik heb er hier op het forum nog nooit iemand over gehoord, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
Maar ik zou gewoon even naar de Huisarts gaan en het daar voorleggen, ik denk dat je daar meer aan hebt.

En het lijkt me enorm irritant om zo'n jeuk te hebben. Dat zeker. :brul:
Sara

Bericht door Sara »

Ik denk ook eerder aan een andere oorzaak, maar heb zelf wel last gehad van 'dove' oorschelpen (met verminderd / veranderd gevoel dus :D). Helemaal onmogelijk dat het bij MS hoort, lijkt het me dus niet..
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=janne;1114693]Dannifan, je maakt me nieuwsgierig!
Wat bedoel je met je opmerking?[/QUOTE]

Nee ik zeg niet wat ik denk Janne, er zijn er die het te hard zouden vinden, ga even langs je huisarts zou ik zeggen.
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Sara;1114703]Ik denk ook eerder aan een andere oorzaak, maar heb zelf wel last gehad van 'dove' oorschelpen (met verminderd / veranderd gevoel dus :D). Helemaal onmogelijk dat het bij MS hoort, lijkt het me dus niet..[/QUOTE]

eerst andere medische oorzaken uitsluiten natuurlijk, daarna de zeurende familieleden,

is dat gebeurd kunnen we het op ons maatje steken :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp