Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Wat geweldig!

Bericht door Fratema »

Wat geweldig!

Ik ben heel blij voor je
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Annemarie,

Wat fijn. :joepie:
Heb je genoeg hulp voor de eerste tijd (kunnen regelen)?
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Ja. ik ben een geluksvogel, huis is schoon, hulp is een keer extra geweest en een vriendin heeft boodschappen gedaan.
Wat ik eind van de week zelf nog een keer hoop te doen. Maar anders wil de buurvrouw nog wel wat meenemen.

Net maaltijden besteld, die worden vrijdag bezorgt.
Dus ik zal geen honger lijden. En heb ook nog brood in de diepvries.

En de broeder/zuster die in de morgen komen houden me ook nog een beetje in de gaten. :cool:

Maar ik heb vannacht heerlijk geslapen in mijn eigen bed.

Nu nog even de post doorwerken....
Klick

Bericht door Klick »

na een rommeligge prikkel overbelaste periode en amper slapen.. slaap ik weer redelijk goed, ik voel mezelf opknappen :D ik krijg weer zin om dingen te ondernemen heheee..
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb me er weer even toe gezet, dankzij de discussies hier op het forum over energieverdeling: ik heb net een online bestelling gedaan voor de boodschappen. Wat is het toch eigenlijk makkelijk en handig en het is zo relaxed! Normaal ga ik iedere dag wel even, en dan wel naar verschillende supermarkten, want hier is dit goedkoper en daar dat... Alles onthouden en de volgende dag nog een keertje omdat ik iets vergeten ben. :ogen:
Nu ben ik in een half uurtje klaar!

Alleen jammer dat het 6 euro kost, maarja, als ik het zo eens in de twee/drie weken zo doe, dan scheelt me dat echt een hoop energie die ik in veel leukere dingen kan stoppen!
Bedankt forumgenoten!
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

Eerste controle na half jaar Tysabri gehad. MRI is stabiel, dus opgelucht ei hier.
Nu allleen nog even wachten of JC nog steeds negatief is.

Maar pfew. En ga beginnen met Symmetrel, dus hopen dat ik weer beetje richting het duracelletje ga wat ik altijd was.
Fratema

Blij, opgelucht, dankbaar!

Bericht door Fratema »

Blij, opgelucht, dankbaar!

Vandaag het langverwachte spannende bezoek van de WMO-consulent. Ze schijnen hier regelmatig aanvragen af te wijzen. Wij zitten met een moeilijke badkamer. 20 jaar geleden was hij prima. Maar nu echt slecht toegankelijk (WC), valrisico etc. +Ik heb inmiddels fors oedemateuze onderbenen. Enige behandeling is langere tijd hoog leggen, ook zeker de voetsteunen van de rolstoel overdag (op het werk)

Maar ik ben een bekend cliënt bij de WMO, ik heb ook al jaren de zelfde consulent. Dus na 2 uur kletsen was het gevolg:

ik krijg een perfecte badkamer op maat
en
Een superdeluxe rolstoel (Quickie Salsa) met die elektrische voetsteunen. Ik kan het nog nauwelijks geloven :joepie: :feest:
wilm

Bericht door wilm »

fijn frans

Fijn dat je zelfde persoon bij gemeente hebt
die kent je hele situatie van jaren

En weten zo ook dat je echt nodig hebt

Is voor gemeentes denk ook wel eens moeilijk om kaf van koren te schijden (wie heeft echt nodig)

Fijne rolstoel
Zou hem ook eerst krijgen, maar is de invacare tdx geworden
Vergelijkbaar
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Gefeliciteerd Frans.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=wilm;1119173]
Is voor gemeentes denk ook wel eens moeilijk om kaf van koren te schijden (wie heeft echt nodig[/QUOTE]

Op den Duur kennen ze hun Pappenheimers Wel ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp