Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Test koelvest 2018. Aantal koelvesten getest van bekende merken (verdampend en PCM)

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

[QUOTE=Michael;1110838]Heel erg bedankt voor deze uitgebreide test. Zeer interessant en nuttig! :bravo:[/QUOTE]

Sorry, even weggeweest :o
Graag gedaan. Ik gun elke MS patiënt het genot wat ik van een koelvest heb.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Even up
Knillis

Bericht door Knillis »

Volgens mij hebben we binnenkort eerder “warmtevesten” nodig in plaats van koelvesten, het schijn kkkkoud te worden, brrrr. ;)

Of ben je je al aan het voorbereiden op de volgende zomer klooriaantje?;)
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Knillis;1116982]Of ben je je al aan het voorbereiden op de volgende zomer klooriaantje?;)[/QUOTE]

Ja aan het voorbereiden en op tijd 1 bestellen want als het warm wordt zijn zulke dingen meestal niet verkrijgen.
Knillis

Bericht door Knillis »

Altijd goed hoor :goed:

Voor mij kan het niet snel genoeg weer zomer worden en zelfs in de zomer moet ik niet aan een koelvest denken laat staan op dit moment.

Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat het grootste aantal MS patiënten beter functioneren als het wat kouder is en slechts een kleine groep die geniet van warmte. Ik behoor dus duidelijk tot die laatste groep.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Knillis;1116986]Altijd goed hoor :goed:

Voor mij kan het niet snel genoeg weer zomer worden[/QUOTE]

voor mij ook niet.
Ik kan er vrij Goed Tegen

Maar zoals afgelopen zomer worden de er meer zomers verwacht, de Komende jaren.

En als ik dan Thuis ben vind ik het heerlijk als het rond de 22 graden is en alleen dan Wil ik en mijn Lichaam verkoeling.

Maar het lijkt mij ook lekker op een Terrasje of zo.

Dan ben ik Fitter.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=klooriaantje;1117002]voor mij ook niet.
Ik kan er vrij Goed Tegen

Maar zoals afgelopen zomer worden er meer zomers verwacht, de Komende jaren.

En als ik dan Thuis ben na een middagje buiten te zijn Geweest op de Scoot.

Vind ik het heerlijk als het rond de 22 graden is en alleen dan Wil ik en mijn Lichaam verkoeling.

Maar het lijkt mij ook lekker op een Terrasje of zo.

Dan ben ik Fitter.
Klick

Bericht door Klick »

ik geef jullie een hand ;) ik kan er ook goed tegen.
Ik loop beter en daardoor ook meer.
Aankleden kost een stuk minder energie.
Een cobber is tot nu toe het enige wat ik nodig heb, hersenkoeling..

Heel apart ja, die verschillen, ik denk wel eens dat het dan door iets anders veroorzaakt is ofzo..
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Goed idee Kloriaantje!
Michael

Bericht door Michael »

Erg goede en informatief bericht. Vooral nu weer actueel! Maar die IZI's zijn hier maar lastig te krijgen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp