Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Sjaantje

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Sjaantje

Welkom op MS WebForum - Sjaantje

Bericht door Sjaantje »

Hoi allemaal,

Na lang stilletjes meelezen heb ik me maar geregistreerd en zal ik mezelf even netjes voorstellen.
Ik ben Sjaantje (of in het echte leven gewoon Sanne), 34 jaar, getrouwd en moeder van drie prachtige zoons van 12, 10 & 2 jaar.

Sinds 2012 heb ik de diagnose RR MS. Na jaren relatief weinig last te hebben gehad buiten restschade van die eerste schubs heb ik vorig jaar een grote schub gehad. Daar ben ik tot op heden nog niet van hersteld, helaas. En verlies een beetje het vertrouwen dat dat nog gaat gebeuren.

Momenteel werk ik 2 dagen van 5,5u, en ben ik de rest van mijn contracturen ziek. Vandaag is de mogelijkheid besproken om een vervroegde afkeuring aan te vragen want het gaat écht niet meer, hoe gruwelijk graag ik ook wil. Die 2x 5,5u kost me al alles wat ik heb en buiten het werk kan ik niks meer. Niet handig met drie kinderen en ontzettend frustrerend voor mezelf.
Nu is het dus even afwachten of arbo het eens is met een vervroegde aanvraag.

Sinds juli ben ik gestart met Gilenya en mag dus regelmatig gezellig voor speldenkussen spelen. Gisteren weer een (dubbele MRI) gehad, dus ik wacht vol spanning op de uitslag.

Nou, dat was ‘t wel :D
Sjaantje

Bericht door Sjaantje »

Jazeker, ik ben er nog! :-)
Raimond

Bericht door Raimond »

[QUOTE=Sjaantje;1119845]Jazeker, ik ben er nog! :-)[/QUOTE]Hallo Sjaantje / Sanne,

Heftig verhaal en met drie kinderen ook nog 2 dagen werken erbij.

Kan me voorstellen dat je dan ook helemaal uitgeput bent.

Hoop voor je dat als ze je afkeuren en ook alles betaald krijgt en niet voor die 2 dagen van 5,5 uur.

Hoop dat je hier de antwoorden krijgt die je zoekt.

En ook de leuke kanten en steun vindt hier.

Groetjes Raimond

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp