Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Dafnetje

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Dafnetje

Welkom op MS WebForum - Dafnetje

Bericht door Dafnetje »

Voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Net een berichtje geplaatst onder ander onderwerp. Maar dacht ik stel mij nog even netjes voor.

Ik ben Daphne, 31 jaar, woonachtig in het Gooi. Getrouwd, en een dochter van bijna 11 maanden oud.
Ik ben Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige, op dit moment aan het reïntegreren na flinke klachten in november 2018.

Sinds december 2018 lees ik mee. Vandaag ben ik lid geworden.
Op dit moment niet de diagnose MS en het is ook de vraag of ik deze diagnose ga krijgen, zie mijn bericht in ander onderwerp.

Op dit moment ook nog in een flinke verbouwing, we zijn onze woning aan het renoveren. Hebben lang in een stacaravan naast de woning gewoond. En sinds een paar weken is de caravan verkocht, helaas gooit een flinke lekkage roet in het eten. We hopen zeer binnenkort (lees eind maart) in onze woning te kunnen.

Groet, Daphne
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Dag Daphne,

Welkom hier. Ik hoop dat je hier antwoorden kan vinden die je zoekt, en voldoende je vragen kwijt kan. En ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over een diagnose. Sterkte met alles!
timokroll

Bericht door timokroll »

Hallo Daphne , welkom in deze MS huiskamer 👍groetjes ‘oudgediende’ timokroll . Aias Moniek 😊
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp