Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI: Behandelingen en updates

MS onderzoek&studies
Miss J

Bericht door Miss J »

[QUOTE=Sylvia1;1111645]Miss J heeft niks te doen?[/QUOTE]

In ieder geval te weinig tijd om 5.000 berichten te plaatsen :haha:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Miss J;1111661]In ieder geval te weinig tijd om 5.000 berichten te plaatsen :haha:[/QUOTE]

Je vergeet alle berichten die je onder je eigen naam hebt geplaatst, Jolande. :haha:
Marsei

Berichten verwijderen

Bericht door Marsei »

Berichten verwijderen

Paul, dit topic gaat over de mensen die voor CCSVI behandeld zijn en de CCSVI behandelcentra. Voor jouw theorieën zijn andere topics. Misschien kun je een topic starten, dan kunnen deze berichten door de moderatoren verwijderd worden.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Zoals Marsei ook aangeeft: de laatste berichten hadden geen link meer met dit topic. Deze berichten zijn dus verplaatst naar [URL="https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=39216"]dit topic[/URL], of zijn verwijderd indien zij geen verdere inhoud hadden. Dit topic graag weer gericht op CCSVI houden, bedankt.
youri19

Bericht door youri19 »

Was weer even geleden dat ik op het forum ben geweest maar wow zeg…wat een gegooi met modder naar elkaar en een stilte erna. Kan mijzelf voorstellen dat dit mensen afschrikt om iets te posten of te vragen in dit topic.

Zie ook dat de medische nieuwtjes van Marsei niet meer komen. Snap heel goed dat je daar geen zin in heb Marsei na al deze discussies.

Wilde eigenlijk zeggen dat het precies 9 jaar na de ingreep voor CCSVI nog steeds erg goed gaat.
Heb in februari een controle MRI (op eigen verzoek) gehad bij mijn Neuroloog, want de laatste in NLD was alweer van 2011. Deze MRI heeft de neuroloog vergeleken met de nieuwe van februari en dit zag er erg goed uit. Oude ontsteking haarden waren verdwenen en 1 grote uit 2011 was geslonken.

Verder gaat het met mij nog steeds erg goed, nog steeds gelukkig getrouwd en Fulltime aan het werk in de procesindustrie in een 4 ploegendienst systeem.

Hopelijk gaat het met jullie allemaal ook goed!!
Marsei

Bericht door Marsei »

Super Youri, dank je voor de update!

Nu het voor veel mensen richting de 10 jaar gaat, beginnen de updates pas echt interessant te worden.

Ik volg nog wel steeds alles, maar had er inderdaad weinig zin meer in hier iets te posten. Op verzoek van iemand ben ik inmiddels bezig het achterstallige nieuws uit te zoeken. Als ik daar mee klaar ben zal ik het een en ander plaatsen.

Met mij gaat het ook nog steeds erg goed, alle verbeteringen die ik na de behandeling had zijn gebleven. Eind mei ga ik weer naar het jaarlijkse ISNVD congres dat dit jaar in Ferrara gehouden zal worden.
Patricia H

Bericht door Patricia H »

hoi

Met mij gaat het op zich goed. Althans ik voel me goed.
CCSVI behandeling in 2010 gehad.

Maaaarr, op de MRI waren 3 actieve haarden bijgekomen. Dus tja..
ben je dan stabiel? In afgelopen 10 jaar geen uitvallen gehad.
Maar het nieuws van 3 nieuwe en ook nog actieve ontstekingen is niet echt goed nieuws.
Ik voel me verder goed, werk 32 uur, gezinnetje en ga volgende week ook nog verhuizen, druk druk.

In juni wel weer nieuwe MRI... tja en dan wat? Opschalen medicatie.. of juist wachten?
tracy

Bericht door tracy »

Ik ben blij met de laatste berichten, die goed weergeven wat de huidige stand van zaken. BLIJF DAT VOORAL DOEN!
Klick

Bericht door Klick »

ikke ook!
vrouwvan man

Bericht door vrouwvan man »

Marsei.

Mijn man heeft na 10 jaar nog steeds geen achteruitgang..
Hij had 5 stenoses.
Heetf nog steeds warme voeten en geen brainblog.
Dankzij CCSVI.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp