Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI: Behandelingen en updates

MS onderzoek&studies
Klick

Bericht door Klick »

ja via google ;)

of ze het nog uitvoeren weet ik niet.. er is weinig actueels te vinden/of ik zoek niet goed...
Klick

Bericht door Klick »

google eens op: lingen “Befreiungs-Behandlung”
Marsei

Bericht door Marsei »

Tracy, ik weet zelf heel weinig over Lingen, maar voor zover ik weet wordt er al een paar jaar niet meer behandeld.
Marsei

Bericht door Marsei »

Fijn om van jullie te horen Patricia, Willem en vrouwvan man!

Lastig om te beslissen wat te doen Patricia. Ik heb al jaren niet meer een MRI laten maken. Voor mij zou dus hetzelfde kunnen gelden. Maar ik vind zelf de afwezigheid van klachten belangrijker. Misschien laat ik na 10 jaar nog een keer een MRI maken. Op dit moment vind ik het zonde van m'n eigen risico :)

Sterkte met de verhuizing!
Marsei

Update Jeff

Bericht door Marsei »

Update Jeff

Van Joan:
[QUOTE]It's been 12 years since Jeff was diagnosed with multiple sclerosis, and three years since his last MRI. So thankful to share his new MRI report shows no new lesions, no progression of the disease--and healing of one lesion with completely normal gray matter structures!!! [/QUOTE]
Patricia H

Bericht door Patricia H »

[QUOTE=Marsei;1121645]Fijn om van jullie te horen Patricia, Willem en vrouwvan man!

Lastig om te beslissen wat te doen Patricia. Ik heb al jaren niet meer een MRI laten maken. Voor mij zou dus hetzelfde kunnen gelden. Maar ik vind zelf de afwezigheid van klachten belangrijker. Misschien laat ik na 10 jaar nog een keer een MRI maken. Op dit moment vind ik het zonde van m'n eigen risico :)

Sterkte met de verhuizing![/QUOTE]

dank je wel voor je berichtje Marsei en goed te merken dat je weer 'post', ik lees het altijd graag.
zeiler

Bericht door zeiler »

Helaas, tracy, er valt niets positiefs meer te vertellen of zelfs maar te verzinnen over de combinatie MS/CCSVI. Ook in Lingen zal dat zijn doorgedrongen!
tracy

Bericht door tracy »

Ach Zeiler, lees dit topic maar niet meer. Dan hoef je ook niet te ergeren en iedereen erop wijzen hoe jij erover denkt.
zeiler

Bericht door zeiler »

Rare reactie, tracy, maar mogelijk weet jij nog ergens iets positiefs in dat CCSVI-verhaal te ontdekken!
MeneerAarts

Bericht door MeneerAarts »

Mevrouw Aarts, na Sesj de tweede die in Polen behandeld is voor CCSVI, heeft ons vorig jaar verlaten. Dus om nu te zeggen dat het geholpen heeft:huilen:

Van Sesj en andere CCSVI-gangers van het eerste uur hebben we ook niet veel meer gehoord.:???:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp