Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

cocaïne

Alles omtrent voeding en supplementen
Knillis

Bericht door Knillis »

Modiodal kan de meest scherpe kanten van de allesverlammende MS moeheid wegnemen.

Ik gebruik het al een aantal jaren en leg het als volgt uit: zonder Modiodal was ik vaak echt “ziek” van vermoeidheid (misselijk, duizelig, droge mond, gewoon niet lekker) en met Modiodal ben ik nog steeds moe maar voel me er niet meer ziek door.

Door het gebruik van Fampyra heb ik daarnaast ook nog net even iets meer energie. Toch blijft het oppassen om niet weer over m’n grensen te gaan want dat blijft wel op de loer liggen.

Ik heb geen bijwerkingen gehad van Modiodal, heb alleen op advies van de neuroloog de eerste week dat ik het gebruikte geen auto gereden. En (ik las het ook al elders in een topic) er staat nu plots op de doosjes pillen dat het de rijvaardigheid kan beinvloeden.

Dat heeft het bij mij dus niet gedaan.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=raimonnea;112181] Bijwerkingen?[/QUOTE]

Zie de [URL="https://www.apotheek.nl/medicijnen/moda ... jwerkingen"]Bijsluiter.[/URL]

Ik attendeer je even op dit stukje: [QUOTE]Depressieve of abnormale gedachten, verwardheid. Zeer zelden snel van slag zijn, spraak- en geheugenproblemen. Overleg met uw arts als u deze bijwerkingen merkt.[/QUOTE]

Want ik meen me te herinneren dat depressiviteit en/of aanverwante kwesties in je familie zat (?). (Correct me if I'm wrong)
Maar het is zeker iets om in de gaten te houden tijdens gebruik. ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Ok. sorry. Ik meende dat je ooit eens ergens in een topic iets over bipolariteit verschijnselen van je moeder had laten vallen, maar het zou prima kunnen dat ik je met een ander hier verwar.
Kennie alles onthouden. :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp