Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

grmbl heel stuk getypt, verkeerde knopje, weg tekst...

bedankt voor jullie lieve woorden.
Het zorgen voor, het gezelschap, de warmte, liefde van 2 kanten, troost, gezelschap...al die dingen mis ik inderdaad
(minder het in de gaten houden van mijn planten en of alle deuren wel goed dicht zitten hahaha)

ze werken hier in het asiel met een Meet Your Match systeem, dus ik ga er van uit dat zij echt wel weten welk diertje wel of niet bij mij te plaatsen is. En ze hebben weinig binnenkatten, maar het steekt niet op een dag en er zal vast wel een rustig diertje voorbij komen

het blijft lastig, want je kunt nooit van te voren weten wat het beestje kan gaan mankeren, of hoe het bij mij gaat lopen (as we speak lijkt een ozo op te komen de laatste dagen...wat me niet laat weerhouden maar wel vreselijk belemmerend kan zijn als hij verder doorzet:huh: ) .


maar ik zal toch niet de enige zijn die een asieldiertje én zichzelf een kans wil geven op geluk?

En uiteraard heb ik voldoende besef -en is dat ook wat me een beetje tegenhoudt-, dat het hier niet gaat om een stoel die toch de deur weer uit gaat, maar een levend wezen...
Wie mij kent weet ook dat ik tot zwaar over mijn grenzen zal gaan om het te laten werken...:o ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="https://www.nu.nl/269862/video/levensec ... redirect=1"]Levensechte robothond helpt dementerenden tegen depressie[/URL]

Wat een mooie ontwikkeling. Als ik zie hoe zorgzaam en teder sommige dementerenden (waar ik aan voorlees) met hun babypop omgaan, kan het niet anders dan een succes worden.
Het ontroert me iedere keer weer.

Want ze denken dan echt een levend kindje in hun armen te hebben en praten er mee, aaien het over de wang, kijken het liefdevol in de ogen, koesteren het alsof het hun kindje is...

Dat moet met een hondenpop ook zo zijn. Tenminste, ik vermoed dat als ik dement zou worden, ik dolgelukkig met zo'n kunsthond zou zijn en er de hele dag mee aan het tuttelen zou zijn.
Ik zou het ding waarschijnlijk kaal aaien. :haha:
tracy

Bericht door tracy »

Woensdag met de (ex)kater naar de da geweest. At en dronk niet veel. Toen een spuit gehad met antibiotica en vocht toegediend en bloed afgenomen. Ook medicijnen meegekregen.

Er is nog geen uitslag van het bloed. Hij is ontzettend sloom. Dus straks er weer naar toe.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ai. Zorgen om een metgezelletje is nooit tof. Maar hopen dat het meevalt of/en te fiksen is. :aai:
tracy

Bericht door tracy »

We hadden al medicijnen in vloeistof dat we s’morgens aan Max moeten toedienen. Met zijn 2-en gaat het, maar je moet we met zijn 2-en zijn want alleen is niet te doen.

Nu ook 2x daags een tablet geven. Gebruik een pilleschieter maar het blijft een gevecht. Maar het blijft een gevecht. Door vlees doen heeft ook niet het gewenste effect. Want hij ruikt het en laat het gewoon staan.

Nu is hij weer terug in zijn mandje. Hij blijft sloom, behalve bij het geven medicijnen.
tracy

Bericht door tracy »

Na wat pillen begint Max wat op te knappen. Hij mekkert voortdurend dat hij naar buiten wil. Maar hij is nog wat sloom en hij moet ook nog steeds medicijnen hebben. Dus ik wil hem niet naar buiten hebben. Ik heb wel medelijden met hem.
san70

Bericht door san70 »

[QUOTE=tracy;1122589]

Nu ook 2x daags een tablet geven. Gebruik een pilleschieter maar het blijft een gevecht. Maar het blijft een gevecht. Door vlees doen heeft ook niet het gewenste effect. Want hij ruikt het en laat het gewoon staan.
.[/QUOTE]

Wij hadden ook zo'n kater. Zelfs met easypill lukte het niet. Gelukkig wel door de pil te vermalen in een vijzel en dan in zijn natvoer te doen.

San
tracy

Bericht door tracy »

De uitslagen van het bloedonderzoek laten niets zien. I.o.m. de DA besloten Max op te nemen. Dan kunnen ze hem in de gaten houden. De medicijnen toedienen en de ontlasting bekijken etc. want hij is nog steeds sloom en reageert nergens op.
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="https://www.destentor.nl/buitenland/hon ... ~acd6f6ae/"]Honden hebben unieke oogspier om zielig te kijken en contact te maken[/URL]

I knew it! :haha:
gertrud

Wolf

Bericht door gertrud »

Wolf

Vandaag in de krant "De Stentor" Foto's van een jagende wolf , vanochtend gemaakt.
Niet voor "tere hartjes"
Hij pakt een reekalf.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp