Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Boekentopic - deel 2

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Ik ben nu boeken van Karen Rose aan het lezen. Een aanrader voor wie van spanning houdt.

Ademloos
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik BLIJF terugspoelen!! :haha: Mis echt rustig 2 uur boek elke keer. :D Ik luister nu "Even goede vrienden" van Jane Fallon. Leuk boek voor wie van vrouwenboeken houdt. Dat dan weer wel... ;) En ik lees intussen ook "Dromenvanger" van Unni Lindell, ook een spannende aanrader.

En mocht iemand Franstalig (willen) lezen: de boeken van Gilles Legardinier zijn echt hilarisch en niet al te lastig!
Lilianne

Bericht door Lilianne »

[QUOTE]Ik ben niet heel goed in luisterboeken, zeker niet omdat ik ze luister als ik te moe ben om te lezen. En om die reden val ik altijd in slaap. :D Maar als ik later even terug zoek waar ik was gebleven, kan ik de verhaallijn wel weer aardig oppakken. Ik kies dus nooit luisterboeken met veel personages.[/QUOTE]

Ik heb een app op mijn telefoon waarmee ik de boeken luister. Ik heb hem zo ingesteld dat hij na 10 minuten automatisch stopt. Tenzij ik even tik op mijn telefoon. Ik mis dus nooit meer dan 10 minuten, redelijk goed terug te zoeken.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik ben lid van de luisterbieb, en gebruik hun app. Die kan ik ook op slaapstand instellen, maar ik weer nooit wanneer ik in slaap val. Ik kan rustig eerst een uur willen luisteren voordat ik weg zak. En om dan elke 10 minuten op mijn foon te tikken, vind ik ook wat omslachtig. Ik scrol bij gemiste stukken dus gewoon een heel hoofdstuk terug (of 2, of 3...). En aangezien ik visueel ingesteld ben, kan het ook geen kwaad om een stukje van het boek een 2e keer te luisteren. :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Zo doe ik het ook maar dat met behulp van mijn daisyspeler. Een heel fijne manier van “lezen” en voor mij ontspannend.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Geluisterd naar het boek "Wild", van Mel Wallis de Vries. Het stond in de luisterbieb in de categorie 12-15 jaar onder het genre "thriller". Ik moet zeggen: luisterend in het donker in bed, liepen de rillingen zelfs mij af en toe over de rug! :haha:

[QUOTE]Eindexamenreis naar Spanje. Het lijkt een droom die uitkomt voor een groep van vier meiden en twee jongens. Samen besluiten ze om een nachtje te gaan kamperen in een onherbergzaam natuurgebied. Al snel verandert de droom in een nachtmerrie. Om te overleven, zijn ze op elkaar aangewezen. Naarmate de dagen verstrijken, maken frustratie en angst zich meester van de groep...[/QUOTE]
Sara

Bericht door Sara »

Welke app is dat, waarbij je iedere 10 minuten moet tikken? Mij lijkt het wel wat; ik werd horendol van het terugzoeken.

De laatste keer dat ik de passendlezen-app gebruikte, bestond die functie niet, maar da's best lang geleden.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

@Sara

Dat is de Smart AudioBookplayer in de Google Play store te vinden.
Ik kies bij Passend Lezen voor het downloaden van mijn boek en zet dit bestand in de cloud. Dat download ik dan op mijn telefoon en zet het in een map luisterboeken op mijn telefoon.
Ik heb de betaalde versie (eenmalig) en kan ook de voorlees snelheid aanpassen bv.
Als je meer wilt weten, hoor ik het wel.
april

Bericht door april »

Kathedraal van de zee. Speelt zich af rond Barcelona.

Mooi boek om te lezen hoewel ik blij ben dat ik nu leef en niet in de 14e eeuw :-) Het vervolg: De erfgenamen is ook prachtig.

Het eerste deel is nu als film te zien op Netflix.

Het boek is echt een aanrader. Het leest als een trein. Daarna pas de film kijken. Is trouwens bijzonder goed gedaan:thumbup:
Marina

Bericht door Marina »

Ziet er als een leuk en interessant tijdschrift uit :) en fijn dat je het zomaar online kunt lezen ook.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp