Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

keuze rolstoel

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Charlotte123

Bericht door Charlotte123 »

Ik heb de smart drive op proef gehad en had dezelfde ervaring. Ook bij mij kwam hij gemakkelijk los. Ik vond verder de bediening tegen natuurlijk. Dat je steeds moet tikken kon ik niet goed onder de knie krijgen. Ik heb uiteindelijk Twion wielen gekregen met hoepelondersteuning en die bevallen mij goed, maar de SMOOV ziet er ook prima uit! Ik zou uitgebreid uitproberen. Bij mij heeft de ergo dat geregeld. Succes met de keuze.
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Jitske93;1125487]
Mijn arm functie is eigenlijk nog behoorlijk goed, alleen de heffunctie neemt rechts snel af en eigenlijk ook het klemmen in mijn handen, maar ik durf niet goed te zeggen of ik hier last van zal hebben met hoepelen of dat ik dat wellicht wel net voldoende kan klemmen.[/QUOTE]
mijn machientje is als een brommer.
gewoon gas geven en sturen.

aankoppelen kost kracht maar in principe gebruik je je lichaamsgewicht.
om hem aan te koppelen heb je trouwens klemmen, ipv schroeven die je moet vastdraaien

bv
[url]https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DCE0E65[/url]
Herfst

Bericht door Herfst »

Ik weet niet zo goed of ik de naam mag noemen maar in Rijswijk zit een bedrijf dat heet RD Mobility. De eigenaar heeft zelf een hoge dwarslaesie en is enorm deskundig in kijken naar functie, zitpositie en gebruik in het dagelijks leven. Ze leveren maatwerk rolstoelen maar ook allerlei aandrijvingen zowel elektrisch als handbewogen. Ik vond het echt een verademing om met hen in gesprek te gaan en om te kijken hoe ik de weinige functie die ik heb nog optimaal kan benutten.

Ik heb daar zelfs een oplossing op maat gezien voor iemand die zelf zittend zijn anti kiep wiel weg wilde kunnen klappen, ingenieus!

Wie weet kunnen ze iets betekenen...

ps als er geen naam genoemd mag worden verwijder gerust dit bericht
Jitske93

Bericht door Jitske93 »

Bedankt voor je bericht ik ga gelijk eens googlen, misschien lukt het om gewoon eens een afspraak te maken.

Zal dan na de vakantie worden, maar het lijkt me wel wat om diverse mogelijkheden te zien en met iemand te praten die er verstand van heeft tevens vanuit eigen ervaring.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp