Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

RGM- methode

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
Tevy

Bericht door Tevy »

Interessant om te lezen. Ik ben volgens mij ook aangestoken.;)

Suzan, het is niet alleen bij puppy's dat het geleerde verwerkt wordt tijdens de slaap; wij mensen, en dan m.n. pubers, ook.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Dankjewel Suzan.

Ik krijg er steeds meer zin in.:haha:
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Dit lijkt mij ook heel leuk en goed om te doen.

Toevallig kreeg ik vandaag een mail vanuit de ms vereniging om in deze regio iets op te zetten en wat ik graag zou willen.
Ze noemen daar RGM als optie. Je snapt wel wat ik ga antwoorden.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik vraag me trouwens af of dit topic wel in "Anders Bekeken" hoort.

Want de methode wordt door reguliere behandelaars gegeven en valt voor de ziektekostenverzekeraar onder fysio...
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

@ Suzan.

Heb je ( na een paar dagen) nog steeds een goed gevoel bij de RGM training?

Hoe vaak ga je?
( 1 keer per week, of 1 keer per maand, of anders???)
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik heb net de eerste verkenning gehad, dus heb nog geen idee of ik er iets mee ga opschieten.
Ik ga eerst een paar keer individueel "les" van haar krijgen om de basis te leggen, en dan ergens in september start de groep voor gevorderden waar ik bij aan ga sluiten dan.

En ik moest me dinsdag wel even over een bepaalde gene heen zetten, moest ik zeggen. Want (als je het negatief wilt zien) dan lijkt het heel kinderlijk gedoe met dat klappen op de maat etc.
Maar ik wist wat ik kon verwachten, dus was wel een beetje voorbereid. ;)

En de oefeningen gaan nog uitgebreider en dus moeilijker worden.
Bovendien had ik nu soms al moeite om in het ritme te blijven en de juiste dingen te doen, dus...

De bijeenkomsten zijn wekelijks, en ik vermoed dat dit ook wel genoeg is. Zeker omdat je ook thuis moet oefenen.
Het brein heeft ook tijd nodig om dit te verwerken.
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Ik ga om de week.........dus een week extra om huiswerk te doen;)
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Hey Suzan,
ben je al voor de tweede keer naar RGM geweest?
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Oeps :-( ik lees net op je “goedemorgen” van eergisteren dat je de fysio af moest zeggen i.v.m. hoofdpijn,
dus waarschijnlijk ben je nog niet voor de tweede keer geweest.
Jammer, en hopelijk is je hoofdpijn “overgewaaid”.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Roosje, Ik ben dinsdag wel geweest. Woensdag werd ik wakker met knallende koppijn. ;)

Maar de sessie was weer apart. Ik heb er een nieuw "woordje/bewegingkje" bij gedaan, dus ik zit al op twee! :giegel:

En het blijft moeilijk, echt waar. Bewegingen op muziek (maat houden!), woorden ritmisch uitvoeren en uitspreken en dat allemaal tegelijk... :ster:
Maar daar doe ik het ook voor. Ik kan er alleen maar beter van worden, denk ik maar.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp