Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aankondiging afscheid en voorstellen nieuwe moderator.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sharon

Aankondiging afscheid en voorstellen nieuwe moderator.

Bericht door Sharon »

Beste forumdeelnemers,

Na bijna 5 jaar leg ik mijn taken als moderator neer. Ik heb in al die jaren geprobeerd het forum zo fijn mogelijk te laten lopen/zijn. Toch merkte ik vooral het laatste jaar op dat ik niet helemaal goed op mijn plek zit hier. De laatste twee jaar zet ik me in voor MSkidsweb en ik merkte steeds meer dat juist het omgaan met kinderen me veel voldoening geeft.

Ik hoop dat het forum straks weer fijner zal werken en dat alle kinderziektes van de nieuwste update snel opgelost zullen worden. Ik weet dat er nog steeds achter de schermen hard aan gewerkt wordt.

Dan wil ik bij deze ook onze nieuwe moderator voor stellen.
Haar naam is Helly. Zij zal een team vormen met onze andere moderatoren Leeuwtje-nl en Knillis. Ik wens haar veel plezier en succes met deze nieuwe functie.

Het gaat jullie allemaal goed en jullie zullen me vast nog weleens tegenkomen als gewone forumdeelnemer!
Kobus

Bericht door Kobus »

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","height":"550","width":"550","src":"https:\/\/encrypted-tbn0.gstatic.com\/images?q=tbn]
Bedankt in ieder geval voor je inzet , Sharon ! ( ik denk dat de modale deelnemer -ik- amper weet heeft wat de moderator taken inhoudt)

Dat je je andere taken nog lang met voldoening mag doen ! :)
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Lieve collega Sharon, heel hartelijk dank voor de heerlijke samenwerking afgelopen jaren, het was fijn je als collega te hebben!

En lieve Helly: van harte welkom in het team! Ik wens je een mooie tijd toe als moderator. :)
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Bedankt voor alles Sharon en welkom Helly.
Billy

Bericht door Billy »

Dank je wel voor je inzet Sharon :bloem:

Welkom Helly!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Heel erg bedankt Sharon!

En welkom Helly! Kennen we je al op het forum?
Helly

Bericht door Helly »

Sharon, bedankt voor de inzet van de afgelopen jaren en voor je aankondiging!

ik ga de komende tijd ingewerkt worden en me overal in verdiepen. Ik heb er in elk geval veel zin in!!

[USER="22832"]D-Cheryl[/USER], jazeker!! Ik loop al een jaar of 8 mee op het forum.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

Welkom Helly en Sharon, bedankt...en ik 'zie' je bij MSkidsweb gewoon weer ;)
Sharon

Bericht door Sharon »

Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties.

Lieve Leeuwtje-nl en Knillis jullie heel erg bedankt voor de fijne samenwerking. Jullie waren fijne collegaatjes en stiekem zal ik jullie best wel een beetje missen.

Angelnoa, wij komen elkaar bij MSkidsweb inderdaad gewoon weer tegen. Ik leg mijn taak als moderator neer, maar blijf me gewoon nog inzetten voor MSweb, als is het nu dan meer voor MSkidsweb.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Sharon, wat een mooie keuze heb je gemaakt: Dat wat niet meer zo goed past stoppen om meer tijd te besteden aan dat wat goed voelt.
Bedankt voor je inzet in de afgelopen 5 jaar!

Helly, fijn dat je het stokje van Sharon gaat overnemen. Veel succes en plezier met je nieuwe taak.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp