Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nederland viert oud en nieuw.....

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Nederland viert oud en nieuw.....

Bericht door Suzan »

Dit filmpje moet je echt even bekijken: [URL="https://www.youtube.com/watch?v=rGJseov ... e=youtu.be"]De Nederlandse jaarwisseling door buitenlandse ogen: een overlevingsgids[/URL].

Zoooo herkenbaar!
tracy

Bericht door tracy »

Ja heel herkenbaar. Het zou het makkelijkst zijn om het te verbieden en te zorgen dat er op één centrale plek te hebben met vuurwerk. Maar dat is vloeken in de kerk.
josfromglos

Happy Nieuwjaar......BBAAANGGGGGGGG! ....:)

Bericht door josfromglos »

Happy Nieuwjaar......BBAAANGGGGGGGG! ....:)

[QUOTE=Suzan;1116240]Dit filmpje moet je echt even bekijken: [URL="https://www.youtube.com/watch?v=rGJseov ... e=youtu.be"]De Nederlandse jaarwisseling door buitenlandse ogen: een overlevingsgids[/URL].

Zoooo herkenbaar![/QUOTE]

Schitterend (...) Suzan....., intussen deel van het archief in m'n hoofd, maar het roept inderdaad herinneringen op...., en ik destijds maar denken dat het 'overal' zo is/was....no!/non!/nein!.....ook al begrijp ik van de 'History Channel' mbt de wereldoorlogen dat er 'voorlopers' waren.... (en ik probeer niet grappig te zijn als het daar op aankomt!).

By the way, Happy New Year to you all (en probeer ik mijn zoon 'gillende keukenmeid' te laten zeggen...:))
Klick

Bericht door Klick »

schitterend filmpje!!
Suzan

Bericht door Suzan »

.
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Suzan, het kan geen toeval zijn dat ik dit filmpje bij toeval (…) weer tegen kom…. Wellicht red ik er een paar vingers mee??
Suzan

Bericht door Suzan »

[h=1]Recordomzet vuurwerkverkoop] [url]https://nos.nl/artikel/2316884-recordom ... -euro.html[/url]

... We hebben het zo slecht.... :hmmm:
Knillis

Bericht door Knillis »

Dit is echt een gruwelijk hoog bedrag dat zo maar zinloos de lucht wordt ingeschoten.Ik krijg daarbij toch altijd een triest gevoel, het kan toch ook wel wat minder. Zelf heb ik nog nooit ook maar een stukje vuurwerk afgestoken, daar heb ik de behoefte nooit aan gehad. Maar een beetje knallen hoort er rond 24 uur bij maar hier zijn ze al minstens drie dagen volop aan het knallen. Ik zal blij zijn als het weer echter de rug is en er niet al te ernstige ongevallen hebben plaastsgevonden.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja, mijn kat bivakkeert inmiddels onder het bed. Ik heb daarnet maar haar etens- en waterbakje er onder gezet. Want ze had al vele uren niets gegeten en dat is slecht voor een kat. Vannacht als het rustig is gaat ze wel een keertje naar de kattenbak, dat regelt ze wel. Ze is zo'n keurig dametje.

Gelukkig is m'n hond niet bang voor het vuurwerk. Ze ligt binnen rustig te snurken al merk ik wel als ik haar uitlaat dat ze[I] perfect[/I] aan de voet blijft lopen. Ze vertrouwt toch wel op haar baasje om haar te beschermen en te steunen.

Maar ik weet dat er maar 1 verkeerde knal nodig is om haar de rest van haar leven een angsttrauma te bezorgen.
Vandaar dat grote en kleine jongens van 14 (en vele jaren daarboven) op het moment niet mijn meest favoriete mensen zijn. Wat mij betreft krijgen die een straatverbod en kan het niet snel genoeg donderdag zijn... :moe:
Dango

Bericht door Dango »



[QUOTE=Knillis;n473267]Dit is echt een gruwelijk hoog bedrag dat zo maar zinloos de lucht wordt ingeschoten.Ik krijg daarbij toch altijd een triest gevoel, het kan toch ook wel wat minder.

Ik zal blij zijn als het weer echter de rug is en er niet al te ernstige ongevallen hebben plaastsgevonden.[/QUOTE]

Twee jongens (12 en 13 jaar) opgepakt voor fatale flatbrand in Arnhem [url]https://www.nu.nl/binnenland/6021110/tw ... rnhem.html[/url] (via @NUnl)



Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp