Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nederland viert oud en nieuw.....

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Bericht door Marina »

Wat ontzettend triest, afschuwelijk :( :(.. !!

Hopelijk is dit niet bewust gedaan ("verdenking van brandstichting") door de jongens, kan het me haast niet voorstellen (jongens van 12 en 13 jaar..!!) :nerveus:


Suzan

Bericht door Suzan »

Ik denk dat ze niet echt van plan waren om mensen te doden. Het zijn alleen domme jochies die de gevolgen van hun daden niet kunnen overzien.
Want voor een hoop jongens is fikkie steken geweldig, en hoe gevaarlijk dat kan zijn, denken ze niet bij na. Helaas.

Maar ik vind het zo vreselijk pech voor het gezin.
Waren ze vijf minuten eerder of vijf minuten later vertrokken, hadden ze niet in die lift gestaan en waren ze nu veilig thuis... Het lot is soms zo wreed.
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Verbied consumentenvuurwerk, alleen maar ellende en verspilling. Lees ook online over deze tragische nieuws, vastzitten in de lift en dood door rook en moeder+dochter in ziekenhuis zwaar verwond. De woonbedrijf waar ze van huren wilt ook vuurwerk verbieden.

Meerderheid in Kabinet en de pro vuurwerkers zeggen ja lekkere geld inkomsten en traditie, maar gemeente die schoonmaakt kost ook veel geld als men niet zelf opruimt en f:stop:k traditie als dit iemands zijn leven kost en alle tragedies daartussen. Ook leuk trauma voor (huis)dieren.

Mijn straatbuurtjes aka tokkies hadden gisteren na 18 uur een flinke straatfeestje met harde muziek, schoten harde vuurwerkmateriaal af tot na 4 uur in de nacht. Nu overdag de hele straat zit vol onder het afval van vuurwerk en drankbekers. Zelfs mijn tuin zit onder het afval. Mag ik zelf opruimen, geen hulp van diegenen die hadden afgeschoten. Zo milieuonvriendelijk. Zag nog een roodborstje aan het afval zitten en had het verwijderd. Voelt alsof er teveel leeghoofden op aarde lopen. Wakker worden ho maar.
Marina

Bericht door Marina »

Nee, ik denk ook niet dat ze bewust die mensen hebben omgebracht, maar de brandstichting waar ze van worden verdacht vind ik al erg genoeg :eek:. Maar het gaat hier dus om een [I]verdenking[/I] dus het is allemaal nog niet zeker. Blijft natuurlijk gruwelijk dat die vader en zoon zijn omgekomen en die moeder en dochter uit dat gezin in het ziekenhuis terecht zijn gekomen hierdoor :huilen:. Vreselijk begin van het nieuwe jaar :nerveus:..

Goed dat je het afval hebt verwijderd waar het roodborstje aan zat raimonea :vriendjes:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp