Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Overstappen naar Jeroen Bosch of Overpelt (Belgie) > graag ervaringen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
linda22

Overstappen naar Jeroen Bosch of Overpelt (Belgie) > graag ervaringen

Bericht door linda22 »

Al jaren lees ik belangstellend mee op het forum en nu loop ik al een tijdje rond met iets, waarvoor ik graag jullie ervaring/mening/input wil vragen. Ik ben sinds mijn diagnose in 2014 (RR MS) onder behandeling in het CWZ Nijmegen. Mijn neuroloog is eind vorig jaar met pensioen gegaan, ik had een hele fijne band met en een een rotsvast vertrouwen in deze man. Aangezien we binnenkort naar de regio Eindhoven gaan verhuizen, en ik ook in het CWZ sowieso een nieuwe neuroloog krijg, ben ik aan het overwegen om over te stappen naar
[LIST]
[*]het Jeroen Bosch Ziekenhuis of
[*]de MS kliniek in Overpelt (Belgie)
[/LIST] Wat ik belangrijk vind: persoonlijk contact, als je ergens mee zit niet superlange wachttijd, korte lijntjes naar MS verpleegkundige en vooral niet het gevoel hebben 'een nummer' te zijn.
Reden van wisselen is dus: binnen het CWZ val ik ook onder een nieuwe neuroloog, dus daar is weinig historie meer zeg maar. Bovendien vind ik het ergens ook wel prettig om gewoon mijn licht ook eens elders op te steken.

Graag hoor ik of jullie met deze plekken ervaring hebben, alvast bedankt voor de reacties!
Billy

Bericht door Billy »

Dan zaten we bij dezelfde neuroloog ;). Oh wat baalde ik :huilen:... Maar fijn voor hem natuurlijk!

Ik woon heel dicht bij Overpelt, maar ken niemand in de buurt met MS die daarheen gaat. Geen idee waarom niet.

Zelf blijf ik in het CWZ, kan altijd nog overstappen.



Billy

Bericht door Billy »

Ik wilde je een privé berichtje sturen, maar hij geeft aan dat je dat hebt uitstaan :o
linda22

Bericht door linda22 »

Ha billy, dank voor je reactie. Ja jammer he, ik vond het zo'n fijne arts! Hij gaf me altijd weer een stukje rust, hoop, ondanks dat je steeds weer zoveel vragen had zonder antwoorden : )

Ik ken alleen een kennis van een kennis van de buurvrouw van (als in: ver weg verhaal), maar die was fan van Overpelt. Dat is altijd een beetje blijven hangen bij mij, vandaar dat ik benieuwd was naar de ervaringen hier!
linda22

Bericht door linda22 »

Dat heeft volgens mij te maken met dat ik pas net een account heb hier, geloof dat je eerst een x aantal berichten moet plaatsen, voordat die functie werkt (tenminste, dat heb ik wel eens gelezen hier, als verklaring dat mensen geen privé berichten konden sturen) Bij mijn instellingen staat het vinkje in ieder geval gewoon aan.
Billy

Bericht door Billy »

O ja tuurlijk, na 5 berichten... Dus ff een paar nutteloze plaatsen dan ;)
linda22

Bericht door linda22 »

Hmmmm... raimonnea... Daar heb je natuurlijk een punt! Was vooral aan het denken vanuit 'waar is de beste zorg', maar dit praktische punt is er natuurlijk ook een (woon gewoon in NL, ben NLse)! Zal maandag meteen even mijn zorgverzekeraar bellen.
linda22

Bericht door linda22 »

en vooruit nog een berichtje, dan werkt de privé functie als het goed is bij deze ook : )
Billy

Bericht door Billy »

Ja hoor dat kan wel, gaan er hier ook naar het ziekenhuis over de grens. Wel toestemming vragen inderdaad.
linda22

Bericht door linda22 »

Overpelt lijkt hier dus niet echt bekend te zijn, zijn er wel mensen die onder behandeling zijn in het Jeroen Bosch en daar een mening over hebben? Hoor het graag!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp