Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
shandy49

Bericht door shandy49 »

Had vanmorgen een afspraak bij de huisartspraktijk.
ivm risico is het consult telefonisch gedaan.
Mijn verpleegkundigen komen gewoon, gebruiken meer handschoenen enz
De huishoudelijke hulp heeft net het huis weer weekendproof gemaakt.

Zelf even naar de super geweest, maar er waren echt lege schappen.
Voor mij was er nog genoeg

Piet

1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=leeuwtje-nl;n475397]Ik vind de massahysterie in de supermarkt eigenlijk best zorgwekkend.... :huh:[/QUOTE]

het virus is de supermarkten dankbaar :)
Marina

Bericht door Marina »

[QUOTE=1207;n475405]

het virus is de supermarkten dankbaar :)
[/QUOTE]

En vice versa.. :o;)

Had me al voorbereid op veel lege schappen bij de Appie maar het viel hier reuze mee gelukkig. Enkel het toiletpapier wordt hier kennelijk gehamsterd.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

(klik op foto voor vergroting)
Saara35

Bericht door Saara35 »

Het zijn weeeeeeer hamsterrrrweken bij AH:goed::feest:
Marina

Bericht door Marina »

:haha:
Klick

Bericht door Klick »

:haha:
MSweb

Bericht door MSweb »

In ons bericht over het corona virus en MS staat nu ook een filmpje van MS in Beeld wat de moeite waard kan zijn om te kijken: [url]https://www.msweb.nl/actueel/nieuws/cor ... medicatie/[/url]Corona: niet zomaar stoppen met medicatie | MSwebhttps://www.msweb.nlHet oordeel van vele neurologen is, dat er vooralsnog geen reden is om naar aanleiding van het coronavirus zomaar te stoppen met MS-medicatie. En wel omdat voor mensen met MS het risico op het terugkeren van MS-ziekteactiviteit groter is dan het oplopen van een ernstige COVID-19-infectie.
Nessa

Bericht door Nessa »

Afgelopen week ben ik weer verkouden geworden. Gisteren benauwd opgestaan en met knallende hoofdpijn. Geen koorts. Toch maar even de ms-vpk gebeld. Terwijl ik nog met haar aan de telefoon zat, belde haar collega al met mijn huisarts. Vanwege Ocrevus ben ik een risicogeval, dus van belang tijdig de juiste lijntjes te leggen.
Later werd ik gebeld door de GGD: ik word niet getest, want dat maakt voor beloop of behandeling niet uit. Wél moet ik doen alsof ik Corona heb, in sociale isolatie dus...
Vanochtend wederom koortsvrij opgestaan, maar man, wat ben ik beroerd. Dit is geen normale verkoudheid.
Nu hopen dat de klachten niet erger worden, de piek ligt na 7 dagen. Ik hoop dat het hierbij blijft!
Fratema

Bericht door Fratema »

Och Nessa, wat akelig. Ik hoop het met je mee.

In de krant van vanochtend staat dit: Nederlanders moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en dit weekeinde verjaardagen en etentjes overslaan. Die dringende oproep doet hoogleraar virologie en corona-expert Marion Koopmans. ,,In plaats van wijzen naar de overheid moet je naar jezelf kijken. Blijf waar het kan gewoon binnen.”

Wat is wijsheid? Wat is overdreven? Het is tenslotte niet zomaar een leek die dit zegt, maar een echt deskundige dame (neem ik aan). Worden we met z'n allen een beetje gek of hoe zit dat? Ik ben woensdag jarig (54). Moet ik dan mijn ouders (80+) maar vragen niet te komen voor een stukje taart en een glas Chardonnai? Lastig hoor.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp