Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
shandy49

Bericht door shandy49 »

Mijn koelkast krijgt ontwenningsverschijnselen
Vorige week woensdag voor het laatst naar buiten geweest.

Ik heb heel lang problemen met grote groepen mensen en ga op tijden dat het rustig is.
Smorgens om 7 uur of in de avond om 19.30

Dus over een paar uur ga ik frisse lucht happen bij de DekaMarkt .
Mijn fisio belde net dat ze nu echt gaan sluiten
Fratema

Bericht door Fratema »

Ik werk momenteel niet, alleen wat klusjes op de computer voor de baas
Ik slaap van 23.30 tot 6.00 en van 13.30 tot 15.30
Ik verveel me de pleuris
Hoogtepunt van de dag is wel een ritje naar het wijkgebouw met een vuilniszak vieze inco slips
Of vandaag (sjonge jonge) naar de Mediamarkt voor een doosje batterijen. Verder zit ik thuis

Maar ik ben nog steeds fit en coronavrij. Je moet er wat voor overhebben
wilm

Bericht door wilm »

Sterkte frans
Heb je geen hobby's
K puzzel lees (luisterboek) of kleur of kijk tv

Verder nu steeds nadenken en overleg met thuiszorg, en huish hulp (blijven komen voor noodzakelijke)
Vergt veel energie
Ook met de extra klusjes als koken en was (omdat hulp korter komt)

Kom deur/tuin niet meer uit sinds week maar zo vol hoofd van alles dat ik me nog niet verveel

Sterkte frans
en hoop je iets kan vinden waar je je dagen mee kan doorkomen
Fratema

Bericht door Fratema »

Ik had hobby's die me allemaal zijn afgepakt door MS. Klussen, autorijden, gitaar spelen... Gelukkig was er vandaag veel werk online dus dat is heerlijk.
wilm

Bericht door wilm »

heel moeilijk frans, veel sterkte en vooral kracht
Marja

Bericht door Marja »

Vrijwillig ging ik half maart in quarantaine.
Helaas ben in voor die tijd besmet geraakt :(
Dan komt een GGD arts in vol ornaat op huisbezoek.

Mensen neem dit virus serieus volg de aanwijzingen en wees niet boos op dingen die nu even niet kunnen door de isolatie.
Zorg voor jezelf en elkaar en zoek hulp op afstand als het nodig is.
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Och Marja, wat vervelend. Ik hoop voor je dat het niet al TE heftig voor je is of word. Ben je nog wel gewoon thuis?

In ieder geval heel veel sterkte en hoop dat je er weer snel bovenop komt:knuffel:
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat akelig voor je Marja. Hopelijk kun je gewoon thuis blijven. Je zegt dat je het voor 15 maart moet hebben opgelopen. Is ook bekend waar je waarschijnlijk besmet bent? Ik ben van 8 tot 15 maart in Oostenrijk geweest, gelukkig niet in Tirol maar toch. Vanaf thuiskomst op 15 maart in huis gebleven en alleen naar buiten voor de nodige boodschappen (met alle veiligheidsmaatregelen). Aankomende zondag zijn we 2 weken thuis en misschien krijg ik dan ietsje meer rust dat wij het geluk hebben geen besmetting te hebben opgelopen.

Ik wens jou heel veel sterkte en hoop dat je hoort bij de mensen die een lichte vorm van de ziekte hebben. :knuffel:

PS: jij bent nu de eerste van wie ik hoor dat hij/zij besmet is. In mijn omgeving heb ik gelukkig nog van niemand gehoord die ziek is. :bloem:
Billy

Bericht door Billy »

Heel veel sterkte Marja!
joge

Bericht door joge »

[QUOTE=raimonnea;n475238]Yep, ben ook niet blij met die virus. Vooral als ik buiten ben probeer ik extra alert te zijn en iedere hoest die ik hoor, wegwezen [IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https].

Het probleem van die zorgen is natuurlijk de PPMS die ik heb en gebruik geen medicatie. Maar ook de griepprik in 2019 had ik niet genomen wegens negatieve bijwerkingen. Voelde me goed beroerd. Nu heb ik weer spijt dat ik die griepprik niet had genomen, misschien zou het helpen tegen de corona ook al is de prik niet gemaakt tegen de corona. Beter iets dan niks aangezien onze weerstand al slecht is.[/QUOTE]

Geen zorg, griepprik doet niets tegen Corona. Met wat mazzel tegen sommige griepvarianten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp