Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Klick;n475829]hoe gaan jullie om met het bloedprikken voor de tecfidera 3 mnd check nu met het coronavirus?
hebben jullie al een advies gekregen?
ik twijfel.. [/QUOTE]

hebben jullie al overleg gehad?
ik sla een keer over :D

Klick

Bericht door Klick »

dat lijkt veel, maar als je dat vergelijkt met de 60-80% die nodig is voor groepsimmuniteit is het weer weinig...
Floor 1953

Bericht door Floor 1953 »

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http]
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Klick ik heb 14 mei een afspraak staan. Ik heb daar nog niks over gehoord maar ik wil eigenlijk ff afwachten wat de nieuwe regels gaan worden. Maar ik hoop eigenlijk dat ik gewoon een telefonische afspraak kan krijgen en dan t bloedonderzoek mag overslaan.
Tevy

Bericht door Tevy »

Ik heb eind maart bloed laten prikken bij een prikpost (op loopafstand), maar wel nadat ik eerst ben nagegaan of het niet druk zou zijn. Het was heel rustig op straat; raar. Kon niet in het ziekenhuis trouwens, dat zit dicht voor niet acute gevallen.

Eind april weer een keer (i.v.m. aanpassing van medicatie) en dan wil ik dat vóór de 28e gedaan hebben, dan is het gros van de mensen nog binnen. Wat er na de 28e gebeurt/kan gebeuren is nog niet bekend.
josfromglos

Scheiss Corona by the Disharmonists......., zie op YouTube!

Bericht door josfromglos »

Een muzikaal protest...
Klick

Bericht door Klick »

[USER="19822"]Iris J.[/USER] afwachten wat ze doen bij je zh, ik hoor dat de poli afdelingen van veel zh weer open gaan.

[USER="22087"]Tevy[/USER] je hebt groot gelijk
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik heb 2 weken terug bloed geprikt ivm schildklier e.d.
ik moest telefonisch een afspraak maken en ter plekke handen desinfecteren. Stoeltjes stonden ver uit elkaar, maar omdat er op tijd gewerkt wordt itt anders, was er niemand. Dit was bij onze gewone prikpost van Star.
Ghost

Bericht door Ghost »

[USER="26442"]Klick[/USER] Ik ben vorige week toch maar wel gegaan,
moest in de buurt van het ziekenhuis zijn dus ben even gaan kijken.

Het was superstil en de paden waren aangepast, naast de ingang stond een hele rij wastafels
waar iedereen z'n handen moet wassen bij binnenkomst.
Baliemedewerkers zitten achter plastic en de prikkers hebben handschoenen, brillen en mondkapjes.

Dus was prima te doen!
Klick

Bericht door Klick »

dat klinkt als goed te doen idd, toch zou ik het eng vinden denk ik..
en ben je weer door de APK?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp