Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Qanuk00

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Welkom op MS WebForum - Qanuk00

Bericht door Qanuk00 »

Bedankt voor het toevoegen aan dit forum. Gezien het onderwerp zal ik mezelf ook ff kort voorstellen.

Ik kom uit bouwjaar 1971, ben getrouwd en heb 2 kinderen.
Altijd zeer sportief geweest, opgegroeid met en gewerkt in de gezondheidszorg.

In 2013 werd diagnose ASS gesteld (Syndroom van Asperger), die periode was werkelijk een dieptepunt in mijn leven en ik ben uiteindelijk in de WIA beland. Na een lang klinisch traject daar weer uit opgekrabbeld en in een nieuw jasje weer terug bij mijn gezin.
Maar toen kwamen er wederom lichamelijke problemen en vorige week werd duidelijk... MS.

Wat kan ik nu weer gaan verwachten? Of mss kan ik beter helemaal niets verwachten, alleen maar afwachten en wat ik al bij het ASS traject heb geleerd, pluk de dag en leef in het moment.

Ik hoop onder andere via deze weg wat meer informatie te krijgen over mijn MS.
Klick

Bericht door Klick »

welkom quanuk00

meer informatie over MS is hier zeker te vinden :D en de rest kun je gewoon vragen, vooral in het begin is het een hele achtbaan waar je in komt.. een achtbaan die iedereen hier kent en dat is fijn.
hier zijn lotgenoten in alle soorten en maten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp